Show simple item record

dc.contributor.advisorKalve, Aija
dc.contributor.authorKamišņikova, Darja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:29Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73312
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49248
dc.description.abstractDarba nosaukums: Bērnu vērtībizpratnes sekmēšana pasaku iepazīšanas procesā. Darba autore: Darja Kamišņikova. Darba vadītāja: Mg. paed. Aija Kalve. Pētījuma mērķis: izzināt literāro darbu nozīmi vērtību izpratnes kontekstā. Pētījuma mērķis: izzināt literāro darbu nozīmi vērtību izpratnes kontekstā. Pētījuma objekts: Literāro darbu iepazīšanas process pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Pētījuma priekšmets: Pirmsskolēna vērtībizpratnes veidošanās. Hipotēze: 3-4 gadīgu bērnu vērtībizpratne literāro darbu iepazīšanas procesā tiks sekmēta, ja:  Lasīšanai tiks izvēlēti vecumposmam atbilstoši literāri darbi;  Izvēlētie metodiskie paņēmieni veicinās izpratni par literāro darbu saturu;  Literārie darbi tiks lasīti regulāri. Pētījuma mērķis: izzināt literāro darbu nozīmi vērtību izpratnes kontekstā. Darba teorijas daļā apskatīts vērtību izpratnes jēdziens, tā veidošanās literāro darbu iepazīšanas procesā. Darbā empīriskajā daļā tiek veikts pedagoģiskais izmēģinājums.Teorijā gūtās atziņas ļāva izstrādāt kritērijus bērnu vērtībizpratnes līmeņa noteikšanai un pedagoģiskā izmīģinājuma uzdevumu kopas izstrādāšanai. Empīriskajā daļā tika aprobēta pedagoģiskā izmēģinājuma kopa, apkopoti un analizēti iegūtie rezultāti. Kvalifikācijas darba apjoms: 51 lappuses, 4 tabulas, 4 attēli; izmantoti 53 literatūras avots, pielikumā – izmantoto pasaku apraksts.
dc.description.abstractTheme of the study: Children’s Developing Undersanding of PlaceValue, learning fairytales. Authorofthestudy: Darya Kamishnikova. Headofthestudy: Mg.paed. Aija Kalve. Purposeofthestudy: toexploretheimportanceofliteraryworksinthecontextofvalueunderstanding Object of the study: Theprocessoffamiliarizationofliteraryworksinthepedagogicalprocessofpre-school. Subject of the study: Pre-schoolvaluebusinessformation. Hypothesis - the process of understanding by 3-4 years old children, values in the way of acquaintance with literary works:  For reading, literary works corresponding to age were chose.  Teaching methods, which were chosen, expand the concept of the content of literary work  Literary works were read regularly The purpose of the study: to explore the value of literary works in the context of values understanding. In the theoretical part examines the meaning of the concept of “values” and values formation in the process of reading a literary work. In the empirical part, a pedagogical experiment is conducted.The data obtained in the theoretical part allow us to develop criteria for the level of understanding of the concept of “values” by children. In the empirical part, was tested the task of the pedagogical experiment, obtained results were processed and analyzed. Scopeofthequalificationwork: 51 page, 4 tables; 4 pictures, 53 literaturesources, supplement - descriptionoffairytalesused. Keywords: values, literaryfairytales, values’ understanding, shortages of the old-stage
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectVērtības
dc.subjectpasakas
dc.subjectvērtību izpratne
dc.subjectvecumposmu īpatnības
dc.titleBērnu vērtībizpratnes sekmēšana pasaku iepazīšanas procesā
dc.title.alternativeChildren’s Developing Understanding of Place Value, learning fairytales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record