Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorVintere, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:29Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:29Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73314
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49249
dc.description.abstractBakalaura darba autore Veronika Vintere. Bakalaura darba tēma “Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva pašvērtējuma veidošanās skolotāju un vecāku sadarbības procesā”. Pētījuma mērķis - teorētiski izzināt un praktiski pētīt skolotāju un vecāku sadarbības ietekmi bērnu pozitīva pašvērtējuma veidošanā. Darbu veido divas daļas – teorētiskā un praktiskā. Darba teorētiskajā daļā autore analizēja atziņas par 5-6 gadu bērnu pozitīva pašvērtējuma veicināšanu vecāku un skolotājas sadarbības procesā. Darba pētījuma daļā autore analizēja un pētīja skolotāju un vecāku sadarbības ietekmi uz bērnu pozitīva pašvērtējuma veidošanos, izmantojot skolotājas izstrādāto sadarbības plānu. Tika izstrādāti kritēriji, lai novērotu bērnus dažādos aspektos, analizēti pētījuma sākuma un beigu rezultāti un plānots tālākais darbs, pozitīva pašvērtējuma veicināšanai. Pētījumā iegūtie rezultāti ļauj pieņemt, ka veiksmīga skolotāju un vecāku sadarbība ietekmē bērnu pozitīva pašvērtējuma veicināšanu. Atslēgas vārdi: pašvērtējums, sadarbības process, pirmsskolas vecākā vecuma bērni. Bakalaura darba apjoms 50 lpp, darbā iekļautas 4 tabulas, 10 attēli, pievienoti 2 pielikumi. Darbā izmantots 48 bibliogrāfijas resursus.
dc.description.abstractThe author of bachelor work is Veronika Vintere. The topic of bachelor work is “Formation of positive self-esteem of older preschool children in the process of teacher – parent cooperation”. The aim of research is to theoretically explore and practically investigate teacher-parent cooperation on children's positive self-esteem. The work consists of two parts - theoretical and practical. In the theoretical part of the work, the author analyzed the findings on the promotion of positive self-esteem of 5-6 year-old children in the process of parent-teacher cooperation. In the research part of the work, the author analyzed and investigated the impact of teacher-parent cooperation on the development of positive self-esteem in children, using a collaborative plan developed by the teacher. Criteria were developed to observe children from different angles, the results of the beginning and end of the study were analyzed and further work planned to promote positive self-esteem. The results of the study suggest that successful cooperation between teachers and parents influences the promotion of positive self-esteem in children. Keywords: self-esteem, cooperation process, preschoolers. Volume of bachelor thesis: 50 pages, 4 tables, 10 pictures, 2 appendixes. The work uses 48 bibliographic resources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectpašvērtējums
dc.subjectsadarbības process
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvecākā vecuma bērni
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu pozitīva pašvērtējuma veidošana skolotāju un vecāku sadarbības procesā
dc.title.alternativeFormation of positive self-esteem of older preschool children in the process of theacher-parent cooperation
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record