Show simple item record

dc.contributor.advisorStangaine, Inga
dc.contributor.authorFedotova, Nataļja
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:33Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73322
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49255
dc.description.abstractKvalifikācijas darba autore ir Nataļja Fedotova. Kvalifikācijas darba temats ir „Pedagoģiskais process vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pareizas stājas veicināšanai”. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt izstrādātā vingrojumu kompleksa izmantošanu pedagoģiskajā procesā bērnu pareizas stājas veicināšanai. Pirmā darba daļā tiek veikta teorētiskās literatūras analīze par bērna pareizas stājas veicināšanu pedagoģiskajā procesā. Otrajā daļā tiek aprakstīts empīrisks pētījums par bērnu pareizas stājas novērtēšanu un veicināšanu pirmsskolā. Darbā izvirzītā hipotēze – Pedagoģiskajā procesā bērnu pareiza stāja tiek sekmēta, ja skolotājs nodrošina atbilstošu fizisku un emocionālo vidi (piemērotas mēbeles, mierīgu atmosfēru, atbilstošu dienas ritmu), nodrošina bērniem daudzveidīgas fiziskās aktivitātes un atbilstošu vingrojumu kompleksu, ir apstiprinājusies. Darba apjoms – 58 lapas. Darba izmantoti 6 attēli, 4 tabulas, 5 pielikumi. Darbā izmantoti literatūras avoti – 47 vienības. Atslēgvārdi: pedagoģiskais process, stāja, stājas korekcija, vispārattīstošie vingrojumi.
dc.description.abstractThe author of the qualification work is Natalja Fedotova. The subject of the qualification work is the “Pedagogical process for promoting the correct posture of older pre-school children”. The aim of the study is to study, in theory, and in practical terms, the use of the set of exercises developed in the pedagogical process to promote the correct entry of children. The first part of the work involves an analysis of theoretical literature on promoting the correct position of the child in the pedagogical process. The second part describes an empirical study on evaluating and promoting the correct posture of children in preschool. The hypothesis at work: in the pedagogical process, the correct posture of children is promoted if the teacher provides an appropriate physical and emotional environment (suitable furniture, a peaceful atmosphere, an appropriate daily rhythm), provides children with a diverse mix of physical activity and appropriate exercises, has been confirmed. Job size: 58 pages, 6 images, 4 tables, 5 attachments used for work. The work uses literature sources – 47 units. Keywords: pedagogical process, posture, posture adjustment, general development exercises.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpedagoģiskais process
dc.subjectstāja
dc.subjectstājas korekcija
dc.subjectvispārattīstošie vingrojumi
dc.titlePedagoģiskais process vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pareizas stājas veicināšanai
dc.title.alternativePedagogical process for promoting the correct posture of older pre-school children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record