2 – 3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu apguves veicināšana Redžio Emilia pieejā
Author
Martina-Floresa, Eleonora
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autorsEleonora Martina Floresa Darba nosaukums2 – 3 gadu vecu bērnu matemātisko priekšstatu apguves veicināšana Redžio Emilia pieejā MērķisIzpētīt kā 2 – 3 gadu vecu bērnu vidū Redžio Emilia pieejā tiek veicināti matemātiskie priekšstati. Apjoms57 lappuses, 42 attēli, 7 tabulas. StruktūraDarbs veidots no ievada, 2 nodaļām, 5 apakšnodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 41 vienību, 5 pielikumiem. SatursPirmajā nodaļā tiek aprakstīti darba teorētiskie aspekti – kas ir Redžio Emilio pieeja, kas ir matemātiskās prasmes (priekšstati) un kā matemātiskās prasmes tiek veicinātas Redžio Emilio pieejā. Otrajā nodaļā aprakstīts praktiskais pētījums, ko autore ir viena gada laika posmā veikusi pirmsskolā “X” saistībā ar izvirzīto darba mērķi. Pēc praktiskās darbības apraksta tiek arī doti ieteikumi šīs metodes pielietošanā. Atslēgas vārdiMatemātiskie priekšstati, Redžio Emilia, 2 – 3 gadu veci bērni. Author of the workEleonora Martina Floresa Title of the workManipulation for Acquisition of Mathematics Ideas of 2 – 3 Year Old Pupils in the Reggio Emilia approach Aim of the workTo research how the Reggio Emilia approach promotes mathematical ideas of 2 to 3 years old pupils. Extent of the work57 pages, 42 figures (including pictures), 7 tables. StructureThe work consists of in introduction, 2 chapters, 5 subdivisions, conclusions, literature and sources used with 41 unit, 5 annexes. ContentThe first chapter explores the theoretical aspects of the topic – what are the tenets of the Reggio Emilia approach, description of mathematical ideas and how they are promoted in the Reggio Emilia approach. The practical side of this research is described in th second chapter, in which the author has done research in a preschool, named “X”, regarding the topic of this written thesis. After the practical description there are also given some points for the usefulness of the Reggio Emilia approach. KeywordsMathematical notions, Reggio Emilia, 2 - 3 year old children.