5 – 6 gadīgu bērnu fiziskās aktivitātes veicināšana kompetencēs balstītā izglītībā
Author
Gondare, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Helmane, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir „ 5 – 6 gadīgu bērnu fiziskās aktivitātes veicināšana kompetencēs balstītā izglītībā” Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt bērnu ikdienas fiziskās aktivitātes pirmsskolas izglītības iestādē un ārpus tām. Bakalaura darbā tiek atspoguļota bērnu fizisko aktivitāšu veicināšana. Darbs sastāv no ievada, 2 (divas) daļām - teorētiskā un empīriskā pētījuma, kā arī no 5 (piecas) apakšnodaļas, secinājumi. Teorētiskajā daļa tiek pētītas daudz un dažādu psiholoģijas un pedagoģijas pētījumi, kā arī analizēta zinātniskā literatūra. Empīriskajā daļā ir izstrādāti bērnu fiziskās aktivitātes izvērtēšanas kritēriji, kā arī tiek piedāvātas rotaļas. Atslēgas vārdi: pirmsskola, kustību aktivitātes, fiziskās aktivitātes, kompetences, veicināšana, izglītība, skola2030. Theme for the Bacherol’s thesis is „Promoting the physical activity of 5-6 year old children in competence-based education” The aim of the research is to theoretically and practically explore children’s daily physical activity inside and outside of pre-school. The Bachelor’s thesis reflects the promotion of children’s physical activity. The thesis consists of introduction, 2 (two) parts – theoretical and empirical study, as well as 5 (five) subsections, conclusions. Many different psychological and pedagogical studies are investigated, and scientific literature is analyzed in the theroretical part. In the empirical part, the criteria for evaluating children's physical activity are developed and games are offered. Key words: pre-school, movement activities, physical activity, competence, promotion, education, Skola2030.