Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorKitoka, Olga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:03:42Z
dc.date.available2019-12-31T02:03:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73341
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49268
dc.description.abstractDarba autore: Olga Kitoka Bakalaura darba tēma: Vecāka pirmsskolas vecuma bērna iztēles attīstības iespējas radošās rotaļās Studiju programma: “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs” Darba zinātniskais vadītājs: Mg. Paed. Rasma Purmale Kvalifikācijas darba tiek pētīts/ analizēts: Iztēles attīstības iespējas radošajās rotaļās. Darba mērķis: Pētīt teorētiskās atziņas un pārbaudīt praksē bērna iztēles attīstības iespējas radošajās rotaļās. Darba uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģisko, psiholoģisko un fizioloģisko literatūru par iztēles attīstību. 2.Raksturot vecāka pirmsskolas vecuma bērna attīstību pētāma tematā aspektā. 3.Izstrādāt praktiskā pētījuma metodoloģiju. 4.Veikt sākotnējo pētījumu. 5.Izstrādāt pedagoģiskas paņēmienus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanai radošās rotaļās. Darbs sastāv no: teorētiskā un praktiskā pētījuma metodes. Tā pirmajā nodaļā: teorētisko atziņu salīdzinošā analīze. Otrajā nodaļā: novērojums, sarunas ar bērniem, anketēšana. Rezultātā: vecāka pirmsskolas vecuma bērna iztēles attīstība radošās rotaļās būs sekmīgāk, ja: radošās rotaļas tiks atlasītas atbilstoši bērna interesēm un vajadzībām; pedagoģiskajā procesā pirmsskolā tās tiks izmantotas ikdienā bērna iztēles sekmēšanai. Darba apjoms: 55. lpp. Darbā izmantoti: 42 attēli, 12 tabulas, secinājumi, 2 pielikumi, 43 literatūras un interneta avoti. Atslēgas vārdi: iztēle, radošums, radoša pašizpausme, rotaļa, radošā rotaļa
dc.description.abstractAutor: Olga Kitoka Bachelor Thesis: Possibilities of Developing Imagination of an Older Child Through Creative Games Studies: “Preschool and Primary School Teacher” Scientific supervisor of the thesis: Mg. Paed. Rasma Purmale Qualification work is explored/ analyzed: Imagination development opportunities in creative games. Aim of the thesis: To study the theoretical findings and to test in practice of developing the child’s imagination in creative games. Tasks: 1. To analyze pedagogical, psychological and physiological literature on the development of imagination. 2. Describe the development of an older preschool child in the research topic. 3. Develop methodology of practical research. 4. Conduct initial research. 5. Develop pedagogical techniques to enhance the imagination of older preschool children through creative games. Thesis consists of: theoretical and practical research method. Chapter One: A Comparative Analysis of Theoretical Findings. In the second chapter: observation, conversations with children, questionnaires. As a result, an older preschool child’s imagination in creative game will be more successful: creative game will be selected according to the child’s interests and needs; in the pedagogical process at the preschool level, they will be used daily to stimulate the child’s imagination; Volume of work: 55 pages The work used: 42 figures, 12 tables, 2 appendices, 43 literature and internet sources Keywords: imagination, creativity, creative self – expression, game, creative game
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectiztēle
dc.subjectradošums
dc.subjectradoša pašizpausme
dc.subjectrotaļa
dc.subjectradošā rotaļa
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērna iztēles attīstības iespējas radošās rotaļās
dc.title.alternativePossibitities of developing imagination of an older preschool child through creative games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record