2-3 gadus vecu bērnu sīkās motorikas sekmēšana veidošanas nodarbībās pirmsskolā
Author
Petrova, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Laura Petrova. Kvalifikācijas darbs: „2 –3 gadus vecu bērnu sīkās motorikas sekmēšana veidošanas nodarbībās pirmsskolā”. Zinātniskā vadītāja: doc., Dr. paed. Daiga Kalēja –Gasparoviča. Darba mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt, kā veidošanas nodarbībās pirmsskolā sekmējama 2 –3 gadus vecu bērnu sīkā motorika. Pētījuma jautājums: Kā veidošanas nodarbībās pirmsskolā sekmējama 2 –3 gadus vecu bērnu sīkā motorika? Darbā analizēta 2 –3 gadus vecu bērnu sīkās motorikas sekmēšana veidošanas nodarbībās pirmsskolā; pēc nodarbību rezultātu izpētes tika apkopoti secinājumi bērnu sīkās motorikas veiksmīgākai attīstībai. Pētījumā tika pielietota teorētiskā metode(literatūras analīze) un empīriskās metodes–pedagoģiskais vērojums, bērnu darbu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: Darbs sastāv no 3 nodaļām un 7 apakšnodaļām, tam ir 52lapas, 10 attēli, 9tabulas un 3 pielikumi. Literatūras saraksts sastāv no 39 avotiem. Authorof the paper: Laura Petrova. Qualification paper title: “Promotion of 2 –3 Year Old Children Fine Motor Skills in Preschool Activities”. The advisor of the paper: doc., Dr. paed. Daiga Kalēja –Gasparoviča. Aim of the paper: To theoretically examine and practically test the development of 2 –3 year old children fine motor skills in the preschool modeling activities. Research question: How can the 2 –3 year old children fine motor skills be developed in the preschool modeling activities? The paper includes the analysis of 2 –3 year old children fine motor skill promotion in preschool and obsvervation of the practical activities in preschool. Conclusions has been drawn after the observation and analysis of the practical activities in preschool. The conclusions offer recommendations for a more succesful development of fine motor skills. Methods of the research: theoretical –analysis of the literature, empirical –pedagogical observation, analysis of the children’s works. Volume of qualification paper: paper consists of 3 chapters, 7 subchapters, it has 52 pages, 10 pictures, 9 tables, 3 appendixes and has references from 39 scientific sources.