3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē un sadarbībā ar ģimenēm
Author
Liekna, Kristīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Lanka, Ērika
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Kristīne Liekna Kvalifikācijas darba nosaukums: 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē sadarbībā ar ģimenēm. Kvalifikācijas darba mērķis: Teorētiski un praktiski izpētīt sociālo prasmju veicināšanas nozīmi un iespējas 3 gadus vecu bērnu dzīvē pirmsskolas izglītības iestādē un sadarbībā ar ģimenēm. Darba teorētiskajā daļā atspoguļota sociālo prasmju definīcija, to iedalījums un klasifikācija, kā arī sociālo prasmju loma un vecumposma īpatnības 3 gadu veciem bērniem. Darba otrajā daļā ir apskatīta sociālo prasmju veicināšana ģimenē, kā arī vecāku un pedagogu sadarbības nozīme 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanā. Bet pētījuma praktiskajā daļā tika izpētītas vecāku aizpildītas anketas par sociālo prasmju nozīmi un lomu. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, sadarbība, saprašanās, kopdarbošanās, 3 gadus vecs bērns, sadarbība ar ģimenēm. Kvalifikācijas darbs sastāv no 3 nodaļām ar apakšnodaļām, 55 lapaspusēm, 10 attēliem, 4 tabulām, izmantotās literatūras un avotu saraksta un 2 pielikumiem. Author of qualification work: Kristīne Liekna Title of qualification work: The Development of 3 year-olds’ social skills in pre-school educational establishments by cooperating with the families. The aim of the qualification work: To study theoretically and practically the importance and possibilities of promotion of social skills in the life of 3-year-old children in preschool by cooperating with the families. The theoretical part of the thesis presents the definition of social skills, their classification, as well as the role of social skills and peculiarities of the age group in 3-year-old children. The second part of the qualification work deals with the promotion of social skills in the family, as well as the importance of cooperation between parents and educators in promoting the social skills of 3-year-old children. But in the practical part of the study, parent-filled questionnaires on the meaning and role of social skills were explored. Key words: social skills, collaboration, understanding, 3 year old child, cooperation with families. The qualification work consists of 3 chapters with subchapters, 55 pages, 10 pictures, 4 tables, bibliography and 2 attachments.