Show simple item record

dc.contributor.advisorKricka, Ilze
dc.contributor.authorŠuverova, Marina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:15Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73414
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49322
dc.description.abstractKvalifikācijas darba temats: “Sociālo prasmju sekmēšana 2-3 gadu vecuma bērniem pirmsskolas izglītības iestādē.” Darba autore: Marina Šuverova. Zinātniskā vadītāja: Mg.paed., Mg.psych Ilze Kricka. Kvalifikācijas darba saturs izklāstīts 55 lappusēs ar 3 tabulām, 15 attēliem, 4 pielikumiem. Izanalizētas 29 bibliogrāfiskā saraksta vienības. Mērķis: Teorētiski pamatot un praksē pārbaudīt psiholoģiskos un pedagoģiskos nosacījumus, kas nodrošina jaunākā vecuma bērnu sociālo prasmju sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma objekts: sociālo prasmju sekmēšanas process jaunākā vecuma bērniem. Pētījuma priekšmets: psiholoģiski pedagoģiski nosacījumi, kas nodrošina sociālo prasmju sekmēšanu 2-3 gadu veciem bērniem. Atslēgas vārdi: sociālās prasmes, sekmēšana, 2-3 gadu veci bērni, pirmsskolas izglītības iestāde, vecāki. Šajā kvalifikācijas darbā autore raksturoja sociālo prasmju būtību un to īpatnības bērnu vecumposmu attīstības kontekstā, ģimenes un pedagogu lomu sociālo prasmju sekmēšanā, atklāja sociālo prasmju attīstības līmeni 2-3 gadu vecu bērnu grupā, kā arī salīdzināja novērošanas rezultātus ar aptaujāto vecāku viedokli, izpētīja sociālo prasmju sekmēšanas psiholoģiskos un pedagoģiskos nosacījumus. Galarezultātā tika formulēti priekšlikumi sociālo prasmju sekmēšanai. Ir sasniegts kvalifikācijas darba mērķis, izvirzītie uzdevumi ir izpildīti, izvirzītās hipotēzes apstiprinājās.
dc.description.abstractThe theme of graduation qualification work – “Promotion of 2-3-year-olds children’s social skills in preschool”. Author: Marina Shuverova. Scientific advisor: Mg.paed., Mg.psych Ilze Kricka. The content of the qualification work is presented on 55 pages with 3 tables, 15 figures, 4 appendices. 29 items of the bibliographic list were analyzed. Purpose: To justify theoretically and test in practice the psychological and pedagogical conditions that ensure the promotion of the social skills of younger children in pre-school education. Object of research: the process of promotion younger children’s social skills. Subject of research: psychological and pedagogical conditions, which ensure promotion of social skills in 2-3 year old children. Keywords: social skills, promotion, 2-3 year olds children, preschool, parents. In this qualification work the author describes the essence of social skills and their peculiarities in the context of children's age development, the role of family and educators in promoting social skills, uncovers the level of social skills development in 2-3 year old children’s group, exemines psychological and pedagogical conditions for social skills promotion. In the end, proposals for social skills promotion were formulated. Qualification work’s main goal is achieved, given tasks are completed, the hypotheses are confirmed.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes,
dc.subjectsekmēšana,
dc.subject2-3 gadu
dc.subjectveci bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.titleSociālo prasmju sekmēšana 2-3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromotion of 2-3 year olds children's social skills in Pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record