dc.contributor.advisor | Briška, Ilze | |
dc.contributor.author | Sudņika, Nataļja | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T02:04:27Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T02:04:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 73446 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49344 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darbs: Sīkās motorikas attīstīšana 4-5 gadus veciem bērniem, vizuālās mākslas nodarbībās. Darba autore: Nataļja Sudņika Darba vadītāja: Ilze Briška Darba apjoms: 40 lpp., 5 attēli, 7 tabulas, 19 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: sīka motorika, zīmēšana, trīs pirkstu satvēriens, roku koordinācija. Pētījuma mērķis: darbs tik izstrādāts lai noskaidrot sīkas motorikas attīstību 4-5 gadus veciem bērniem ar vizuālas mākslas tehnikas paņēmieniem. Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt ka daudzveidība zīmēšanas tehnikas sekmē sīkas motorikas attīstību 4-5 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no: •psiholoģisko un pedagoģisko literatūru analīzi par šo tēmu; •nosākt sīkas motoriku attīstības līmeņus bērniem 4-5 gadu vecuma bērniem; •izveidot nodarbību sīkas motorikas attīstīšanai bērniem 4-5 gadu vecumā, izmantojot zīmēšanas tehnikas. Pētījuma metodes: praktiskajā darbā tiek atspoguļoti pētījuma metodoloģija un rezultāti. Pētījumā laikā grupas bērni ir vēroti un tiek piedāvāti zīmēšanas praktiski darbi, veicinošas sīkas motorikas attīstību. Praktiskajā darbībā tik novērots bērna roku satvēriens, prasme vilkt līnijas un uzmanības koncentrēšanu. | |
dc.description.abstract | Qualification work: Development of fine motor skills for 4-5 year old children in visual arts classes. Author: Natalya Sudnik Supervisor: Ilze Briška Workload: 40 pages, 5 figures, 7 tables, 19 references. Keywords: fine motor skills, drawing, three finger grip, hand coordination. Objective of the study: The work is designed to explore the development of fine motor skills in 4-5 year olds with visual art techniques. To theoretically analyze and practically test that the variety of drawing techniques contributes to the development of small motor skills in children 4-5 years. The thesis consists of: •analysis of psychological and pedagogical literature on the topic; •start small motor development levels for children 4-5 years of age; •approbation a lesson on developing small motor skills for children ages 4-5 using different drawing techniques. Research methodology: the methodology and results of the research are reflected in the practical work. During the study, the children of the group are observed and are offered practical drawing activities that promote the development of small motor skills. In practice, the hand grasp of the child, the ability to draw lines and the concentration of attention were observed. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | sīka motorika | |
dc.subject | zīmēšana | |
dc.subject | trīs pirkstu satvēriens | |
dc.subject | roku koordinācija | |
dc.title | Sīkās motorikas attīstīšana 4-5 gadus veciem bērniem, vizuālās mākslas nodarbībās | |
dc.title.alternative | Development of fine motor skills for 4-5 year old children within visual art classes | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |