Kustību rotaļas izmantošana emocionālās attīstības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem
Автор
Gaile, Santa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Marsone, Staņislava
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Kvalifikācijas darba temats: “Kustību rotaļas izmantošana emocionālās attīstības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem.” Kvalifikācijas darba autors: Santa Gaile. Kvalifikācijas darba mērķis teorētiski un praktiski analizēt kustību rotaļas izmantošanas pedagoģiskas iespējas emocionālās attīstības veicināšanai 5-6 gadus veciem bērniem. Darbs sastāv no divām daļām- teorijas un praktiskās. Darba pirmajā daļā tiek analizētas psiholoģiskās, zinātniskās un pedagoģiskās atziņas. Ar atziņām tiek meklēts pierādījums, ka kustību rotaļas izmantošana pedagoģiskajā darbībā ir pamats, lai veicinātu emocionālo attīstību. Otrajā daļā tika veikta praktiskā izpēte, kur piedāvājot kustību rotaļas bērni var emocionāli izpausties kustību rotaļā aktualizējot rotaļas ikdienas ritā. Tiek atspoguļots bērnu emocionālais attīstības līmenis pēc iepriekš izstrādātajiem kritērijiem un veikta salīdzinošā analīze. Izvirzītā hipotēze tika pierādīta teorētisko metodi - avotu un literatūras analīze un empīrisko metodi- pedagoģisko novērojumi, situācijas analīze, pārrunas, anketēšana. Tātad var secināt, ka kustību rotaļas pozitīvi paaugstina emocionālo attīstības līmeni spēlējot kustību rotaļas. Kvalifikācijas darbs sastāv no 49 lapām, tsk.-3 tabulām, 5 attēliem un 6 pielikumiem. Darbā tika izmatoti 38 informācijas avoti. Subject of the qualification work: “Using Movements Games to Increase Emotional Development for 5-6 Year Old Children” Author of the Qualification Work: Santa Gaile. The purpose of the qualification work is to analyse in theory and practical terms pedagogical possibilities for the use of motion gamesfor the promotion of emotional development for children aged 5-6. The work consist of two parts- theories and practical. The first part of the work analyses psychological, scientific and pedagogical knowledge. There is evidence that the use of motion playing in pedagogical activity is the basis for encouraging emotional development. In the second part a practical study was carried out where children can be emotionally involved in the playing of movements during the day- to- day routine. Children`s emotional levels of development are reflected in the above- developed criteria and peer reviews are carried out. The protruding hypothesis has been demonstrated by theoreticaal methods- analysis of sourses and literature and empirical methods- pedagogical observations, analysis of the situation, negotiation, anketisation. Consequently it can be concluded that the game of movement contributes positively to the level of emotional development by playing the game of movement. The qualification work consists of 49 pages, 3 tables, 5 pictures and attachments. 38 sourses of information werw used at work.