3-4 gadīgu bērnu runas prasmju pilnveide rotaļdarbībā
Author
Rozenštengele-Bērziņa, Marika
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Margeviča- Grinberga, Ieva
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darbs “3-4 gadīgu bērnu runas prasmju pilnveide rotaļdarbībā” ir izstrādāts, pamatojoties uz zinātnisko pētījumu pedagoģijā, psiholoģijā un valodniecībā, atziņām. Darba teorētiskajā daļā ir izmantota zinātniskā literatūra, kas pamato, kāpēc spēle un rotaļa ir svarīga bērna attīstībā, un kā tās var veicina runas pilnveidi. Darba mērķis ir izpētīt kā rotaļas, spēles ietekmē runas pilnveides attīstību. Veikta pētnieciskā darbība, uz kuras pamata ir veiktas aptaujas, novērošana un vērtēšana. Apkopoti pētījuma rezultāti un izdarīti secinājumi par runas pilnveidi. The qualification work “Development of 3–4 – year–olds' speech skills in playing” has been developed on the basis of a scientific study in pedagogy, psychology and linguistics, learning. The theoretical part of the work uses scientific literature which justifies why the game and play are important for the development of the child and how they can contribute to the improvement of speech. The aim of the work is to explore playing, games have an impact on the development of speech. Research activities carried out on the basis of which surveys, monitoring and evaluation have been carried out. The results of the study have been summarised and conclusions have been reached on the development of the speech.