Show simple item record

dc.contributor.advisorUršuļska, Vladislava
dc.contributor.authorGobzeme, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:49Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73484
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49375
dc.description.abstractBakalaura darba autore: Elīna Gobzeme. Bakalaura darba nosaukums: Tikumisko vērtību izpratnes veidošanās sākumskolas vecuma bērniem literāro darbu analīzes procesā. Pētījuma mērķis: pētīt sākumskolēnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanos literāro darbu analīzes procesā. Pētījuma teorētiskajā daļā tiek apkopotas psihologu, filozofu un pedagogu atziņas par tikumisko vērtību izpratnes veidošanos sākumskolas vecuma skolēniem. Tiek apkopoti dažādu autoru uzskati par bērnu literatūru un tajā iekļautajām vērtībām, kas ir līdzeklis tikumisko vērtību izpratnes veidošanās procesā sākumskolas vecuma bērniem. Empīriskajā daļā ir atspoguļots praktiskais pētījums par literāro darbu izmantošanas iespējām jaunākā skolas vecuma bērnu tikumisko vērtību izpratnes veidošanai. Ir sniegts pētījuma metodoloģijas apraksts, izstrādāti kritēriji tikumisko vērtību izpratnes vērtēšanai. Ir apkopoti 3. klases ētikas un latviešu valodas stundās piedāvātie literārie darbi, kuros tiek apskatītas tikumiskās vērtības. Bakalaura darba struktūra: ievads, 2 nodaļas, 33 attēli, 4 tabulas, secinājumi, 63 izmantotās literatūras un avotu saraksts (no tiem 10 svešvalodā), 4 pielikumi. Darba apjoms – 70 lapas. Atslēgas vārdi: sākumskola, vērtības, tikumiskās vērtības, bērnu literatūra.
dc.description.abstractBachelor's work author: Elina Gobzeme Title of bachelor's work: The development of understanding moral values for preschool children during analysis of literary work Purpose of the study: Study development of the understanding moral values of primary school’s processes which includes analysis of works. The theoretical part of the study summarizes the lesson of psychologists, philosophers and educators the development of understanding moral values for primary school children’s. Collected the different authors view of children’s literature and moral values. It's resource of the process of forming the understanding moral values for children of primary school age. The empirical part reflects the practical study on the use of literary works opportunities for awareness-raising of the moral values of children of the youngest school age. Has been provided description of the study methodology, developed criteria of moral values. Literary work is summarized from 3th grade Latvian languages lessons which is involved moral values. Bachelor's work structure: Introduction, 2 departments, 33 pictures, 4 tables, conclusions, 63 source of literature and information used (of which 10 is foreign language), 4 Annex. Work capacity: 70 pages. Key words: primary school, values, moral values, children's literature.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsākumskola
dc.subjectvērtības
dc.subjecttikumiskās vērtības
dc.subjectbērnu literatūra
dc.titleTikumisko vērtību izpratnes veidošanās sākumskolas vecuma bērniem literāro darbu analīzes procesā
dc.title.alternativeThe development of understanding moral values for preschool children during analysis of literary work
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record