Show simple item record

dc.contributor.advisorLāce, Inguna
dc.contributor.authorElliņa, Samanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:53Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73491
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49382
dc.description.abstractVidējā vecuma bērnu ķermeņa izpratne muzikālajās rotaļās.Samanta Elliņa,darba vadītāja docētāja Ingūna Lāce. Darbā analizēts vidējā vecuma bēnu ķermeņa izpratne muzikālajās rotaļās.Mūzikas vajadzība pirmsskolā.Bērna attīstība.Teorētiskās nostādnes par ķermeņa izpratni.Ķermeņa apzināšanās.Rotaļu izmantošana ķermeņa izprašanas veidošanai.Ķermeņa izpratnes veidošanās.Rotaļu kopums. Darba uzdevumi: 1.Raksturot bērna ķermeņa izpratni muzikālajās rotaļās, 2.Petīt rotaļu izmantošanu vidējā vecuma bērniem, 3.Noskaidro,kadas ir zināšanas par ķermeni 3 līdz 4 gadus veciem bērniem, 4.Sagatavot rotaļu plānu bērnu ķermeņa izprašanas veicināšanai, izmantojot rotaļas 3 līdz 4 gadu vecumam. 5.Analizēt iegūtos rezūltātus. Kvalifikācijas darbā secināts,ka vēl projām nav atrast visefektīvākā pieeja bērnu ķermeņa izpratnei.Bērni vidējā vecumā īsti neizprot savu ķermeni un kā tas darbojas.Bērnu neizpratne par savu ķermeni,ļoti ietekmē viņu turpmāko attīstību,kā arī sākumskolas uzsākšanu. Atslēgas vārdi:ķermenis,muziklās rotaļas,izpratne Darbs satur 51 lapu,4 tbulas,5 diagrammas,7 pelikumiem.Darba praktiskajā daļā veiktas divas aptaujas vecākiemVecpiebalgas pirmsskolas izglītības ietāde “Mazputniņs”.Respondentu skaits 20.Darba rezūltāti apkopoti,izanalizēti,salīdzināt un apkopoti 4 tabulās.
dc.description.abstractThe average age of children's understanding of the musical body games.Samanta Ellina, supervisor lecturer Inguna Lace. Work analyzed the average age of the body for children's understanding of the musical play. Music need preschool.Child development. Theoretical guidelines on body awareness. Body awareness.Game conception use body building.Body awareness formation.A set of game. Job tasks: 1.To describe the understanding of the child's body in musical games, 2.To promote the use of musical games for middle-age children, 3.Find out how the body is known for children aged 3 to 4 years, 4.Prepare a game plan to promote understanding of children's bodies through games aged 3 to 4. 5.Analyze the resulting results. The qualification work concludes that it is not yet possible to find the most effective approach to understanding children's bodies.Children in middle age don't really understand their body and how it works. Children are confused about their bodies, have a major impact on their future development and on starting primary school. Keywords: body, musical games, understanding The job contains 51 pages, 4 tbulas, 5 charts, 7 prints. Two surveys have been carried out in the practical part of the work for Parent Parental Early Childhood Education, ‘’Mazputniņš’’.Number of respondents 20. The results of the work are summarised, analysed, compared and summarised in 4 tables.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectĶermenis
dc.subjectMuzikālās rotaļas
dc.subjectIzpratne
dc.subjectPirmsskola
dc.titleVidējā vecuma bērnu ķermeņa izpratne muzikālajās rotaļās
dc.title.alternativeMiddle age children body understanding in musical play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record