• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
View/Open
299-73494-Rone_Madara_mr17064.pdf (1.024Mb)
Author
Rone, Madara
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kricka, Ilze
Date
2019
Metadata
Show full item record
Abstract
Kvalifikācijas darba autore : Madara Rone. Kvalifikācijas darba tēma ir “Vecākā pirmsskolas vecuma bērna sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas izglītības iestādē. Iekļauti atslēgvārdi : sociālās prasmes, sadarbība, rotaļas, spēles, uzlabošana, sarunas, pilnveide. Kvalifikācijas darba mērķis: Pētīt vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbam izvirzītā hipotēze: Sociālās prasmes tiks apgūtas veiksmīgāk, ja •Bērniem tiks piedāvās atbilstošas spēles un rotaļas. •Pirmsskolas skolotājiem un vecākiem būs izvirzītas vienādas prasības. •Pirmsskolas skolotājs spēs ieienteresēt bērnus. •Pirmsskolas skolotājs būs paraugs bērniem. Kvalifikācijas darba uzdevumi: 1.Analizēt pedagogu un psiholoģijas zinātnieku atziņas par socialajām prasmēm. 2.Raksturot vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. 3.Pētīt vecākā vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidošanu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada un divām nodaļām. Pirmajā nodaļā aplūkota teorētiskā daļa, pedagogu un psihologu atziņas, vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju rakturojums, bērnu sociālo prasmju pilnveidošana konkrētā darbībā. Otrajā nodaļā veikts pētījums par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu sociālo prasmju pilnveidi. Darba apjoms 46.lpp, kurās ietverti 3 tabulas,7 pielikumi. Darbā izmantoti 23 literatūras un informācijas avoti.
 
Qualification work author: Madara Rone Subject of qualification work “ Older preschool’s children social skills development in preschool education institution. Qualification work goal: research social skills development for preschool children in preschool education institution. Qualification work protruding hypothesis. Social skills will be making good progress, if : For children will be proposed appropriate games and play Preschool teacher and parents will be protruded Preschool teacher to be able interest children Preschool teacher will be an example to children Qualification work exercises : 1. To analyze educators and psychologists, recognition about social skills. 2. Describe older children social skills development in preschool education institution. 3. Research older presschool social skills development in presschool education institution. The qualification work consists of introduction and two chapters. First chapter consider theoretical part,educators and psychologists recognition, older preschool children social skills description, children social skills development in particular activity. Second chapter describing investigation about social skills. Qualification work consist from 46 pages, there are 3 tables, 6 addition, use to 23 sources o literature works and some information.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49384
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV