dc.contributor.advisor | Jurgena, Inese | |
dc.contributor.author | Mežule, Egija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T02:04:55Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T02:04:55Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 73497 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49387 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma ir “Mācību vide kā bērna sociālo prasmju sekmētāja”. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatītas šādas tēmas, kā sociālo prasmju būtība un kritēriji, 1,5 -3 gadus vecu bērnu pedagoģiski psiholoģiskais raksturojums un mācību vide kā sociālo prasmju sekmētāja. Balstoties uz teorētiskajām atziņām tika organizēts un veikts pētījums, kurā tika izmantoti sociālā prasmju kritēriji bērnu novērtēšanai sākumā un beigās un mācību vides izvērtēšana. Darbs sastāv no 39 lapaspusēm, 6 tabulām, 4 attēliem, 36 literatūras avotiem. | |
dc.description.abstract | The topic of the qualification work is “Learning environment as a child's social skills promoter in preschool”. The theoretical part of the paper includes topics such as the nature of social skills, social skills criteria, pedagogical psychological profiles of children aged 1.5-3 and learning environment to promote of social skills. On the basis of theoretical knowledge, a study was organized and carried out using the social skills criteria for the evaluation of children at the beginning and end and the assessment of the learning environment. The volume of qualification work r: 39 pages, 6 tables, 4pictures, 36 literature sources. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | sociālā prasmes | |
dc.subject | mācību vide | |
dc.subject | bērnu attīstība | |
dc.subject | sociālo prasmju kritēriji | |
dc.title | Mācību vide kā bērna sociālo prasmju sekmētāja pirmsskolā | |
dc.title.alternative | Learning environment as a child's social skills promoter in preschool | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |