Show simple item record

dc.contributor.advisorBrice, Baiba
dc.contributor.authorKere-Busule, Ketija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:55Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49388
dc.description.abstractBakalaura temats ir „Muzikālo darbību pielietojums 1,5-3 g.v. bērnu veiksmīgai adaptācijai”. Bakalaura darba autore – Ketija Kere-Busule. Bakalaura darba vadītāja – Baiba Brice. Darba mērķis ir teorētiski izzināt un praktiski izvērtēt, kā sekmēt 1,5-3 gadīgu bērnu adaptācijas laiku bērnudārzā pielietojot muzikālās darbības. Lai šo mērķi sasniegtu, darbā tika izvirzīti uzdevumi: 1. Analizēt, izpētīt dažādu autoru darbus par agrīnās bērnības vecumposmu. 2. Izpētīt 1,5-3 gadus vecu bērnu adaptācijas laiku. 3. Veikt praktisko pētījumu par agrīnā pirmsskolas vecuma bērnu adaptācijas laika sekmēšanas iespējām, izmantojot dažādus muzikālās darbības veidus, un analizēt pētījuma rezultātus. Darbs ir veidots no ievada, četrām nodaļām un vairākām apakšnodaļām, secinājumiem, pielikumiem. Darba pirmajā nodaļā darba autore pēta pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par agrīno vecumposmu un adaptācijas laiku bērnudārzā. Darba otrā nodaļā darba autore pēta agrīnā vecuma muzikālās darbības un muzikālo darbību un spēļu ietekmi uz bērna attīstību. Darba trešā nodaļā raksturoti dažādi muzikālās darbības veidi kā sekmēt bērna adaptācijas laiku – mūzikas klausīšanās, dziedāšana, ritma un mūzikas instrumenti, dažādas muzikālās rotaļas. Ceturtā nodaļā darba autore veic izpēti kā muzikālās darbības pielietojums var sekmēt bērna adaptācija laiku bērnudārzā, aptaujā 11 grupas bērnu vecākus, veic praktiskas darbības, izmantojot dažādus muzikālos darbības veidus ikdienas situācijās. Pēc praktiskās darbošanās darba autore salīdzina adaptācijas laika rezultātus mācību gada sākumā un pēc trīs mēnešiem, analizē tos. Darbā tika izmantoti 51 literatūras avoti un interneta lapas. Darbā ievietotas 6 tabulas un 18 attēli. Darba apjoms ir 74 lapas, ieskaitot pielikumu.
dc.description.abstractTopic of the qualification Paper: Use of musical activities for successful adaptation of 1.5-3 year old children Author of the qualification Paper – Ketija Kere-Busule Supervisor of the qualification Paper – Baiba Brice The object of the present paper is to explore, how the process of adaptation in preschool might be successful for children in age group 1.5 – 3, using the musical activities. To achieve the object, such tasks were done: 1. To analyse theories about children age peculiarities 2. Explore the time of adaptation of children in the age group 1.5- 3 years old. 3. Do the practical research of the adaptation using musical activities and analyse the results. The paper consists of introduction, four chapters and several sub – chapters, conclusion, and appendix. The first chapter deals with analyse of the pedagogues and psychologist researches about the children age peculiarities and the adaptation in preschool. The second chapter deals with the author exploration of premature children development by using musical activities. The third chapter deals with the description of different musical activities which lead the process of adaptation- music listening, singing, rhythmical and musical instruments, and different musical activities. The fourth chapter deals with the research of musical activities which can lead the process of adaptation in the preschool, 11 parent questionnaires, do the practical activities using musical activities in everyday situations. After the practical activities does the result analyse. There were used 51 literacy and several internet resources. The present paper includes 6 tables and 18 pictures. The paper consists of 74 pages, including the appendix.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectMuzikālās darbības
dc.subjectAdaptācijas laiks
dc.subjectRotaļas
dc.subjectAdaptācijas laika sekmēšana
dc.titleMuzikālo darbību pielietojums 1.5-3 gadīgu bērnu veiksmīgai adaptācijai
dc.title.alternativeUse of musical activities for successful adaptation of 1.5-3 year old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record