Show simple item record

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorGulbe, Māra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:04:59Z
dc.date.available2019-12-31T02:04:59Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73508
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49395
dc.description.abstractBakalaura darba temats: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide lomu rotaļās. Pētījuma objekts: pedagoģiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide. Pētījuma mērķis: pētīt vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveides iespējas lomu rotaļās. Bakalaura darbam ir divas daļas: teorētiskā un praktiskā. Pētījuma hipotēze: vidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide lomu rotaļās būs sekmīga, ja: opedagogs būs paraugs; obērniem būs izpratne par sociāli pieņemamu uzvedību un tiks radīti apstākļi tās ievērošanai; opedagogs kompetenti atlasīs lomu rotaļas uzvedības paradumu sekmēšanai. Teorētiskā pētījuma bāze: teorētiskais pētījums tika izstrādāts pamatojoties uz D. Dzinteres, I. Stangaines, D. Lieģenieces, G. Svences, V. Zelmeņa, A. Šponas, R. Purmales un citu autoru teorētiskajām atziņām. Praktiskajā pētījumā hipotēzes pierādīšanai tika izmantotas šādas metodes: oteorētiskā: teorētiskās literatūras salīdzinošā analīze; opraktiskās: novērošana, anketēšana, datu apstrāde. Praktiskā pētījuma bāze: Bauskas pirmsskolas izglītības iestādes 4- 5 gadīgo bērnu grupa, 17 bērni, 13 vecāki, 16 pedagogi. Praktiskajā pētījumā tika pierādīta hipotēze, par to liecina pētījuma beigās konstatētie rezultāti. Pētījuma struktūra: ievads, divas daļas, 16 attēli, 27 teorētiskās literatūras un citi avoti, secinājumi, 3 pielikumi. Atslēgas vārdi: uzvedība, paradumi, rotaļa, lomu rotaļa.
dc.description.abstractTheme or Bachelor’s work:Perfection of middle preschool age children behavioral habits in role plays Object of research:pedagogical process in preschool. Subject of research: perfection of middle preschool age children behavioral habits. Purpose of the research: researchperfection of middle preschool age children behavioral habits optionsin role plays. Research hypothesis: Perfection of middle preschool age children behavioral habits in role plays will be successful if: othe educator will be a role model; ochildren will have an understanding of socially acceptable behavior and the conditions for its observance will be created; othe educator will competently select a role plays to promote behavior. Basis of theoretical research:theoretical research was developed on the basis of D. Dzintere, I. Stangaine, D. Liegeniece, G. Svence, V. Zelmenis, A. Spona, R. Purmale and other authors theoretical opinion. The following methods were used to prove the hypothesis in a practical research: otheoretical: comparative analysis of theoretical literature; opractical: observation, questionnaire, data processing. Base of practical research:Group of 4-5 year old children of Bauska preschool educational establishment, 16 children, 13 parents, 17 educators. The practical research proved the hypothesis, as evidenced by the findings at the end of the research. Structure of the research:introduction, two parts, 16 pictures, 27theoretical literature and other sources, conclusion, 3annex. Keywords:behavior, habits, play, role play.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectuzvedība
dc.subjectparadumi
dc.subjectrotaļa
dc.subjectlomu rotaļa
dc.titleVidējā pirmsskolas vecuma bērnu uzvedības paradumu pilnveide lomu rotaļās
dc.title.alternativePerfection of middle preschool age children behavioral habits in role plays
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record