Show simple item record

dc.contributor.advisorAugstkalne, Dace
dc.contributor.authorBērziņa, Ineta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:08Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73525
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49409
dc.description.abstractBakalaura darba nosaukums: – Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās Darba autore: Ineta Bērziņa Pētījuma mērķis - teorētiski analizēt autoru atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes sekmēšanas iespējām rotaļās. Darbā tiek pētītas un analīzētas vienas no svarīgākajām pirmsskolas vecuma bērnu prasmēm – saskarsmes prasmes.Teorētiski tiek analizēta saskarsmes būtība, prasmes un funkcija, izzināta vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstība problēmas aspektā. Tiek pētīts un analizēts rotaļu iedalījums, izzināta rotaļas nozīme saskarsmes sekmēšanā. Balstoties uz teorētiski izzināto, tika veikts praktiskais pētījums saskarsmes prasmju sekmēšanā vecākā pirmsskolas vecuma bērniem rotaļās. Pētījumā tika izmantota bērnu pedagoģiskā novērošana, vecāku anketēšana un veikta pedagoģiskā darbība, lai sekmētu saskarsmes prasmes vecākā pirmsskolas vecuma bērniem. Darba apjoms: teksts ir izklāstīts uz 56 lpp., tekstu ilustrē 15 attēli un 2 tabulas, izmantoti 50 literatūras avoti, ir 2 pielikumi. Atslēgas vārdi:saskarsme, saskarsmes prasme,komunikācija,vecākais pirmsskolas vecumposms,rotaļa.
dc.description.abstractBachelorpaper’s theme: Promoting communication skills by the oldest pre-school age children through games. Author of the research paper: Ineta Bērziņa The aim of research work: to analyse theoretical conclusions of certain authors about ways how to promote communication skills by the oldest pre-school age children through games. There had been researched and analysed one of the most essential skills by the oldest pre-school age children-communication skills. The paper analyses the essence of communication theoretically, describes skills and functions. The research paper provides look at variety of different games, their analyses and points the importance of games in promoting of communication skills. Based on theoretically researched material there had been carried out practical part of work in promoting communication skills by the oldest pre-school age children through games. There had been used pedagogical observation of children, questionnaire of parents, also carried out pedagogical handling to promote communication skills by the oldest pre-school age children. Amount of research paper: text is expounded on 56 pages, illustrated by 15 pictures and 2 charts. There had been added a list of 50 used literature and resources and 2 appendix. Key words: communication, communication skills, oldest pre-school age, game.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectcommunication
dc.subjectcommunication skills
dc.subjectoldest pre-school age
dc.subjectsaskarsme
dc.subjectsaskarsmes prasme
dc.titleVecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana rotaļās
dc.title.alternativePromoting communication skills by the oldest pre – school age children through games
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record