Pirmsskolas vecuma bērnu matemātikas prasmju apguve vizuālajā mākslā
Author
Stepanova, Baiba
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vigule, Dagnija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba nosaukums: Pirmsskolas vecuma bērnu matemātikas prasmju apguve vizuālajā mākslā Kvalifikācijas darba autore: Baiba Stepanova Darbs sastāv no divām daļām. Pirmā daļā autore ir teorētiski analizējusi pedagogu un psihologu teorētiskās atziņas par 3 – 4 gadus vecu bērnu psiholoģisko attīstību, matemātisko prasmju veidošanos un vizuālo mākslu. Otrajā daļā ir veikts pētījums par bērna zināšanām pirms pētījuma un pēc pētījuma, veikta pedagoģiskā analīze par praktisko darbu pētījuma laikā. Darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju apguvi vizuālajā mākslā 3 – 4 gadīgiem bērniem pirmsskolā. Pētījuma bāze: X PII 9 bērni vecumā no 3-4 gadiem un 1 pedagogs. Darba saturs: 40 lpp, 11 attēli, 6 tabulas, 40 izmantotie literatūras avoti, 3 pielikumi Darba pētāmais jautājums: Kā vizuālās mākslas nodarbībās sekmēt bērnu matemātisko prasmju apguvi pirmsskolā? Atslēgas vārdi: matemātika, vizuālā māksla, 3 – 4 gadi, pirmsskola vecuma bērni. Anotation Topic of qualification paper: Pre-school children mathematics skills in visual arts. Author of qualification work: Baiba Stepanova Qualification work consist of two parts. In the first part, the author has theoretically analysed the theoretical findings of educator and psychologists on the psychological development, mathematical skills an visual arts of children age 3-4. In the second part, the research on the schil’s knowledge befor an after the study is carried out, and the pedagogical analysis of the practical work during the research is carried out. Aim of the work: to theoretically analysed and practically study the mathematical skills of pre-school children in visual arts for 3-4 year olds un pre-school. Research base: X PII 9 children age 3-4 years and 1 teacher. Work content: 40 page, 11 figures, 6 tables, 40 references, 3 appendixes. Thesis question: How to promote children’s mathematical skills in pre-school through visual arts classes? Keywords: mathematics, visual arts, 3-4 years, preschoolers.