Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorMartiņenko, Una
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:14Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73549
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49419
dc.description.abstractDarba autors: Una Martiņenko Darba tēma: Bērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā Darba veids: bakalaura darbs Studiju programma: pirmsskolas un sākumskolas izglītības skolotājs Darba zinātniskais vadītājs: prof. Dr.psych. Tija zīriņa Darba apjoms: 59 lpp., 36 bibliogrāfiskie avoti. Atslēgas vārdi: drošības izjūtas attīstīšana, agrīnās bērnības vecumposms Pētījuma mērķis: Pētīt un izzināt agrās bērnības vecumposma bērnu drošības izjūtas attīstību pirmsskolā. Darba saturs: darba saturu veido 4 daļas: 1. Drošības izjūtas raksturojums 2. Bērnu attīstības likumsakarību analīze agrās bērnības vecumposmā 3. Drošības izjūtas pilnveides iespējas pirmsskolā 4. Pētījums par bērnu drošības zjūtas veicināšanas iespējām agrās bērnības vecumposmā Pētījuma metodes: literatūras analīze, pirmsskolas izglītības iestādes bērnu vērtēšana pēc kritērījiem - vērojot, rotaļnodarbības, vecāku anketēšana, datu apkopošana, ieteikumi pedagogiem, secinājum. Darba rezultāti: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions Darba izmantojamība: bakalaura darbu var izmantot studenti, pirmsskolas izglītības skolotāji un vecāki.
dc.description.abstractThe work author: Una Martiņenko The work theme: Building a Sense of Security of Toddlers in Pre-school Institution Work kind: bachelor work Program of studios: pre-primary and primary education teacher The work scientific manager: prof. Dr.psych. Tija zīriņa Work volume: 59 pages, 36 bibliographic springs. Key words: developing a sense of security, early childhood Research purpose: explore and find out the development of a sense of security in pre-school children at an early age. Work maintenance: The content of the thesis consists of 4 parts: 1. Characterization of a sense of security 2. Analysis of regularities of child development in early childhood 3. Opportunities for improvement of the feeling of security in pre-school 4. A study of the potential for promoting a sense of child safety in early childhood Research methods: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions Work results: analysis of literature, assessment of pre-school children according to criteria - observation, play-activities, questionnaire of parents, data collection, recommendations for educators, conclusions The work user: Bachelor thesis can be used - students, preschool teachers and parents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectdrošības izjūtas attīstīšana
dc.subjectagrīnās bērnības vecumposms
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectdrošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni
dc.titleBērnu drošības izjūtas attīstīšanas paņēmieni pirmsskolā agrīnās bērnības vecumposmā
dc.title.alternativeBuilding a Sense of Security of Toddlers in Pre-school Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record