Show simple item record

dc.contributor.advisorVigule, Dagnija
dc.contributor.authorVasiļevska, Egija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:21Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73559
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49428
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma: “Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveidei”. Darba autore: Egija Vasiļevska Darba zinātniskā vadītāja: Dr. Paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 47 lappuses, 4 tabulas, 16 attēli, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras saraksts ar 50 vienībām, secinājumi, priekšlikumi, 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveides iespējas, izmantojot literāros darbus. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģiskās, psiholoģiskās teorētiskās atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām; 2.Raksturot 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju līmeni, pilnveides iespējas; 3.Veikt pētījumu par literāro darbu izmantošanas iespējām matemātisko prasmju pilnveidē; 4.Apkopot un analizēt iegūtos datus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma metodes: Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze, Empīriskās – novērošana, anketēšana, datu apkopošana un analīze. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka dažādu žanru literāro darbu izmantošana pedagoģiskajā procesā veicina 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvi. Atslēgas vārdi – matemātiskās prasmes, literārie darbi, 5 – 6 gadīgs bērns.
dc.description.abstractTopic of the qualification work: “Literary works for the development of mathematical skills of the oldest prescool age children”. Author: Egija Vasiļevska Scientific supervisor: Dr. Paed. Dagnija Vigule The qualification work consists of 47 pages, 4 tables, 16 pictures, introduction, 2 chapters with subchapters, 50 references of literature, conclusions, suggestions, 3 appendices. Aim of the research: to explore theoretically and practically the possibilities of elaboration of mathematical skills of older preschool children using literary works. Tasks of the research: 1. To analyze the pedagogical and psychological theoretical conclusions on the regularities of the development of the older preschool children; 2. To characterize mathematical skills level of 5 - 6 year old children, opportunities for improvement; 3. To conduct research on the possibilities of using literary works in the development of mathematical skills; 4. Summarize and analyze the obtained data, draw conclusions and suggestions. Research methodology: Theoretical - pedagogical and psychological literature analysis, Empirical - observation, questionnaire, data collection and analysis. As a result of the research it was concluded that the use of literary works of different genres in the pedagogical process facilitates the acquisition of mathematical skills of children aged 5 -6. Keywords - mathematical skills, literary works, 5 - 6 year old child.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectmatemātiskās prasmes
dc.subjectliterārie darbi
dc.subject5-6 gadīgs bērns
dc.subjectpirmsskola
dc.titleLiterārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveidei
dc.title.alternativeLiterary works for the development of mathematical skills of the oldest prescool age children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record