dc.contributor.advisor | Vigule, Dagnija | |
dc.contributor.author | Vasiļevska, Egija | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-12-31T02:05:21Z | |
dc.date.available | 2019-12-31T02:05:21Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 73559 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49428 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma: “Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveidei”. Darba autore: Egija Vasiļevska Darba zinātniskā vadītāja: Dr. Paed. Dagnija Vigule. Darba apjoms: 47 lappuses, 4 tabulas, 16 attēli, ievads, 2 nodaļas ar apakšnodaļām, izmantotās literatūras saraksts ar 50 vienībām, secinājumi, priekšlikumi, 3 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveides iespējas, izmantojot literāros darbus. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģiskās, psiholoģiskās teorētiskās atziņas par vecākā pirmsskolas vecuma bērnu attīstības likumsakarībām; 2.Raksturot 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju līmeni, pilnveides iespējas; 3.Veikt pētījumu par literāro darbu izmantošanas iespējām matemātisko prasmju pilnveidē; 4.Apkopot un analizēt iegūtos datus, izstrādāt secinājumus un priekšlikumus. Pētījuma metodes: Teorētiskā – pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras analīze, Empīriskās – novērošana, anketēšana, datu apkopošana un analīze. Pētījuma rezultātā tika secināts, ka dažādu žanru literāro darbu izmantošana pedagoģiskajā procesā veicina 5 – 6 gadīgu bērnu matemātisko prasmju apguvi. Atslēgas vārdi – matemātiskās prasmes, literārie darbi, 5 – 6 gadīgs bērns. | |
dc.description.abstract | Topic of the qualification work: “Literary works for the development of mathematical skills of the oldest prescool age children”. Author: Egija Vasiļevska Scientific supervisor: Dr. Paed. Dagnija Vigule The qualification work consists of 47 pages, 4 tables, 16 pictures, introduction, 2 chapters with subchapters, 50 references of literature, conclusions, suggestions, 3 appendices. Aim of the research: to explore theoretically and practically the possibilities of elaboration of mathematical skills of older preschool children using literary works. Tasks of the research: 1. To analyze the pedagogical and psychological theoretical conclusions on the regularities of the development of the older preschool children; 2. To characterize mathematical skills level of 5 - 6 year old children, opportunities for improvement; 3. To conduct research on the possibilities of using literary works in the development of mathematical skills; 4. Summarize and analyze the obtained data, draw conclusions and suggestions. Research methodology: Theoretical - pedagogical and psychological literature analysis, Empirical - observation, questionnaire, data collection and analysis. As a result of the research it was concluded that the use of literary works of different genres in the pedagogical process facilitates the acquisition of mathematical skills of children aged 5 -6. Keywords - mathematical skills, literary works, 5 - 6 year old child. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pirmsskolas pedagoģija | |
dc.subject | matemātiskās prasmes | |
dc.subject | literārie darbi | |
dc.subject | 5-6 gadīgs bērns | |
dc.subject | pirmsskola | |
dc.title | Literārie darbi vecākā pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju pilnveidei | |
dc.title.alternative | Literary works for the development of mathematical skills of the oldest prescool age children | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |