Show simple item record

dc.contributor.advisorZīriņa, Tija
dc.contributor.authorSproģe, Elīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:21Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73560
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49429
dc.description.abstractKvalifikācijas darba nosaukums: sajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā agrās bērnības vecumā. Kvalifikācijas darba autore: Elīna Sproģe Kvalifikācijas darba vadītāja: Profesore, Dr. psych.Tija Zīriņa Darba saturs: Darbs izstrādāts divās daļās, balstoties uz teorētisko materiālu apkopošanu, veidojot teorētisko pētījumu. Teorētiskās daļas izstrādei tiek pētīti tādu autoru kā G. Svence, A.Špona, A. Asafreja, I. Hamčanovska darbi. Balstoties uz izstrādātās teorijas analīzi, ir izstrādāta empīriskā daļa, kuras pamatā ir bērnu novērojums pirms un pēc pedagoģiskās izmēģinājumdarbības, rezultātu analizēšanas. Darba mērķis: izzināt sajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā agrīnajā bērna vecumposmā. Pētījuma uzdevumi: 1. Atlasīt un analizēt pedagoģisko un psiholoģisko literatūru par sajūtu attīstīšanas iespējām brīvdabas pedagoģijā. 2. Raksturot bērnu attīstības likumsakarības agrīnajā vecumposmā. 3. Apskatīt praktiskus piemērus par sajūtu attīstību veicinošām aktivitātēm brīvdabā. 4. Veikt pētījumu par sajūtu attīstīšanas iespējām pirmsskolas izglītības iestādē, agrīnajā bērna vecumposmā. 5. Izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus bērnu sajūtu attīstīšanai. Pētījuma hipotēze: nodarbības brīvdabā veicina agrīnā vecuma bērnu sajūtu attīstību. Atslēgas vārdi: sajūtu attīstīšana, agrās bērnības vecums, brīvdabas pedagoģija.
dc.description.abstractTheme: Possibilities of developing senses in outdoor education at the younger preschool age. Author of qualification paper: Elīna Sproģe Supervisor: Professor Dr.psych. Tija Zīriņa Content of paper: The work is elaborated in two parts. Theoretical research was formed based on theoretical material compilation. For theoretical part was researched author works such as G. Svence, A.Špona, A. Asafreja, I. Hamčanovska. Empirical part was made based on elaborated theory analysis, as a base using children observations before and after pilot pedagogical activities, results analysis. Aim of research: Find out possibilities of developing senses in outdoor education at the younger pre-school age. Tasks of research: 1. Select and analyse pedagogical and psychological literature about possibilities of developing senses in outdoor education. 2. Describe children development at the younger pre-school age. 3. Examine practical examples about encouraging activities of developing senses. 4. To perform research about possibilities of senses development in preschool educational institution. 5. To make conclusions and proposals. Research hypothesis: Lessons in open air promotes feeling development of younger preschool age children. Key words: senses development, younger preschool age, outdoor education.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBrīvdabas pedagoģija
dc.subjectSajūtu attīstīšana
dc.subjectAgrais bērnu vecums
dc.subjectIzmēģinājumdarbība
dc.subjectPašmotivēta darbība
dc.titleSajūtu attīstīšanas iespējas brīvdabas pedagoģijā agrās bērnības vecumā
dc.title.alternativePossibilities of developing senses in outdoor education at the younger preschool age
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record