Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorAtvare, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:34Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:34Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73581
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49449
dc.description.abstractAutors veica pētījumu par sākumskolas bērniem, vecumā no 9 līdz 10 gadiem. Skolēniem tika piedāvāts izveidot trīs radošos darbus, kuru gala rezultātā, skolēni veica pašvērtējumu pēc dotajiem autora kritērijiem, izmantojot tabulu metodi. Pētnieciskās darbības pašvērtēšanas procesā, darba autors sastapās ar problēmsituāciju. Daži no skolēniem ar grūtībām izprata kritērijus, tāpēc pašvērtējuma veikšanā vērtējums nebija objektīvs un atbilstošs. Gala rezultātā, apkopojot un veicot salīdzinājumu starp diagrammām, var secināt, ka skolēni ir apguvuši prasmi novērtēt savu veikumu objektīvā skatījumā, sistēmātiski vērtējot radošos darbus. Skolotājs sekmēja prasmi skolēnos patstāvīgi saskatīt stiprās un vājās darba prasmes, atbilstoši dotajiem kritērijiem, vērtējot katru darbu atsevišķi. Skolēni apguva prasmi objektīvi veikt vērtējumu. Darba autors: Laura Atvare. Darba nosaukums: Skolēna pašvērtēšanas veicināšana radošajos darbos sākumskolā. Darba mērķis: Analizēt pedagoģijas un psiholiģijas atziņas, veikt pētījumu par skolēnu pašvērtēšanas veicināšanu radošajos darbos sākumskolā. Pētījuma satura un rezultātu apraksts: Pētījuma saturā, autors izmantoja tabulu metodi, izvirzot konkrētus kritērijus un nepabeigtus teikumus radošo darbu pašvērtēšanas veikšanai. Rezultātā, skolēni apguva prasmi novērtēt savu veikumu, objektīvā skatījumā un vērtējumā. Pētījuma darba lapaspušu skaits: 44 lpp. Attēlu skaits: 16 lpp. Tabulu skaits: 114. Bibliogrāfiskā saraksta vienību skaits: 37. Pielikuma skaits: 32 lpp.
dc.description.abstractThe author conducted a study of primary school children, aged 9 to 10. The pupils were asked to create three creative works, which ultimately resulted in a self-assessment by the pupils according to the author criteria, using the table method. In the process of self-evaluation of research activities, the author encountered a problem. Some students with difficulty understood the criteria, so the self-assessment was not objective and appropriate. In the end, by compiling and comparing the charts, it can be concluded that pupils have learned the skills to assess their performance in an objective view by systematically evaluating creative works. The teacher promoted the ability to see the strong and weak skills in their pupils independently, according to the criteria given, when assessing each job separately. Students learned the skills to score objectively. Author of the job: Laura Atvare. Title of work: Promoting the self-evaluation of a pupil in creative jobs in primary school. Objective of work: Analyze pedagogy and psychological learning, carry out a study on promoting self-evaluation of pupils in creative jobs in primary school. Description of the content and results of the study: In the content of the study, the author used a table method, setting out specific criteria and incomplete sentences for self-evaluation of creative works. As a result, students learned the skills to assess their performance, in objective view and in assessment. Number of pages of study work: 44 p. Number of images: 16 p. Number of tables: 114 Number of bibliography units: 37 Number of attachments: 32 p.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectlatviski
dc.subjectangliski
dc.titleSkolēna pašvērtēšanas veicināšana radošajos darbos sākumskolā
dc.title.alternativePromoting self-esteem of pupils in creative jobs in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record