Show simple item record

dc.contributor.advisorJurgena, Inese
dc.contributor.authorKronberga, Rita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:05:56Z
dc.date.available2019-12-31T02:05:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73626
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49484
dc.description.abstractDarba autors: Rita Kronberga Bakalaura darba temats: “Sociālo prasmju veicināšana 3 – 4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītojošajā vidē”. Mērķis: Teorētiski apzināt 3 – 4 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veicināšanas iespējas pirmsskolas izglītojošajā vidē. Pirmajā nodaļā tiek skaidrots sociālo prasmju jēdziens, to būtība un veidi dažādu autoru skatījumā. Kā arī apskatīti priekšnosacījumi sociālo prasmju veicināšanai 3 – 4 gadu vecuma bērniem. Tiek aprakstītas bērna vecuma īpatnības un izglītojošās vides ietekme prasmju veicināšanā. Darba otrajā nodaļā tiek veikta praktiska izpēte sociālo prasmju veicināšanai pirmsskolas izglītojošajā vidē, iesaistot bērnus dažādās ikdienas darbībās, rotaļās. Tika izvirzīti kritēriji, pēc kuriem vadoties notika bērnu sociālo prasmju līmeņa izvērtēšana pētījuma sākumā un beigās. Pētījumā apstiprinājās hipotēze, ka bērnu sociālās prasmes tiks veicinātas, ja pedagogs ievēros bērna vecuma īpatnības, audzināšanas un mācību procesā izmantos dažādas metodes un paņēmienus, kā arī apzināsies sava personiskā parauga nozīmi. Diplomdarbs sastāv no ievada, 2 nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras un avotu saraksta, pielikumiem. Bakalaura darba struktūra: Bakalaura darbs sastāv no 57 lpp, ievietotas 2 tabulas, 6 attēli, 2 pielikumi. Bakalaura darbam izmantoti 42 informācijas avoti.
dc.description.abstractThe author: Rita Kronberga The subject of the bachelor work: “The development of Social abilities of the 3 to 4-year-olds in the Environment of Preschool Education”. The aim: to prove practically 3 to 4-year-olds the development of Social abilities in the Environment of Preschool Education. The first chapter explains the concept of social skills, the content and types according to different authors. Are viewed prerequisites of the development of Social abilities of the 3 to 4-year-olds. Are described the speciality of the child age and the influence of the educational environment to skills development. The second chapter is based on practical research the development of social skills in the preschool education environment, involving the children in various daily activities and games. There were set the criterias, based on assessment of children Social skills at the beginning and end of the research. The research confirmed the hypothesis, that the children social skills are improved, if the pedagogue respects the specifics of the child age, in the education and learning process used different methods and techniques, as well as aware the importance of own example. The Bachelor work consists of an introduction, 2 parts, conclusion, the list of references and attachments. The structure of the Bachelor: Bachelor work consists of 57 pages, insertesd 2 tables, 6 images, 2 attachments. Used for Bachelor work 42 literature sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectbērns
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectizglītojošā vide
dc.titleSociālo prasmju veicināšana 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītojošajā vidē
dc.title.alternativePromoting social skills for kids 3-4 years old in pre - school educational environment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record