Pareizas stājas veidošana 3 - 4 gadus veciem bērniem sporta nodarbībās
Author
Eimanis, Ritvars
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Meņģelsone, Aiga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma: pareizas stājas veidošana 3 – 4 gadus veciem bērniem sporta nodarbībās. Darba teorētiskajā daļā analizēta literatūra par fizisko aktivitāšu nozīmīgumu bērnu attīstības procesā un sporta nodarbības raksturojumu pirmsskolā. Izvērtējot 3 – 4 gadus vecu bērnu vecumposma raksturojumu un stāju pedagogs var kvalitatīvāk nodrošināt sporta nodarbības. Praktiskajā pētījumā tika izveidoti kustību prasmju uzdevumi, ar kuriem tika noskaidrotas bērnu spējas darboties patstāvīgi vai nē. Pētījums pierāda, ja bērni spēs darboties patstāvīgāk, to darbības kļūs precīzākas un pareizākas. Pētījumā tika iekļautas arī divas intervijas, no kurām tika noskaidrots, ka bērniem ir stājas traucējumi un sporta skolotājs nodarbībās var pozitīvi ietekmēt stāju. Darbs sastāv no 50 lappusēm, iekļauti 18 attēli, 2 tabulas un 2 pielikumi. Atslēgas vārdi: vecumposma raksturojums,fiziskā attīstība, stāja, stājas novērtēšana. Subject of qualification work: Making a right posture for 3 - 4 year olds in sports classes. The theoretical part of the work analyses the literature on the importance of physical activities in the child development process and the profile of the sport in pre-school. Evaluating the quality of the age of children aged 3 - 4 years and posture, the teacher can provide sport lessons more qualitatively. The practical study set up motion skills tasks that identified children's ability to function independently or not. The study shows that if children are able to function more independently, their actions will become more accurate and correct. The study also includes two interviews, from which children were found to be disturbed and a sports teacher could have a positive effect on posture. The work consists of 50 pages, includes 18 images, 2 tables and 2 attachments. Key words: age, physical development, posture, posture assessment.