Show simple item record

dc.contributor.advisorHelmane, Ineta
dc.contributor.authorMasakovska, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:04Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73643
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49500
dc.description.abstractBakalaura darba temats: “4 – 5 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu veicināšana didaktiskajās spēlēs” Pētījuma mērķis: Pētīt 4-5 gadus vecu bērnu bērnu matemātiskas priekšstatu apguves veicināšanu didaktiskajās spēlēs. Pētījuma hipotēze: 4 - 5 g. vecuma bērnu matemātisko priekšstatu apguves veicināšana didaktiskajās spēlēs realizējas, ja: matemātikas rotaļnodarbībās bērniem tiek piedāvātas didaktiskās spēles; bērni brīvajā laikā apgūst matemātiskās prasme ar didaktiskajām spēlēm, kas ir brīvi pieejamas. Bakalaura darbs sastāv no 2 daļām: teorētiskās daļas un empīriskās daļas. Pirmajā daļā analizētas D. Dzinteres, R. Fišera, I. Helmanes, E. Krastiņas, A. Lopatinas, R. Ukstiņas, I. Kāpostas u.c. autoru atziņas par matemātiskiem priekšstatiem, matemātiko priekšstatu veicināšanu, didaktisko spēļu būtību. Otrajā daļā autore veic reālās situācijas pētījumu par matemātikas priekšstatu veicināšanu didaktiskajās spēlēs. Darba apjoms ir 58 lpp, 1 pielikums, 4 attēli, 6 tabulas, 86 literatūras avoti. Atslēgas vārdi: matemātiskie priekšstati, didaktiskā spēle, 4 - 5 gadīgie bērni
dc.description.abstractBachelor Thesis Subject: “Promotion of mathematical concepts of children of 4-5 years in didactic games” The objective of the study: To study the promotion of mathematical concepts in didactic games for children aged 4-5 years. Research hypothesis: Promotion of mathematical notions in children aged 4-5 in didactic games is realized if: •didactic games for children in math games; •children learn mathematical skills in their spare time with didactic games that are freely available. Bachelor thesis consists of 2 parts: theoretical part and empirical part In the first part analyzed the conclusions of D. Dzinteres, R. Fišera, I. Helmanes, E. Krastiņas, A. Lopatinas, R. Ukstiņas, I. Kāpostas authors' statements on mathematical notions, promotion of mathematical notions, the essence of didactic games. In the second part, the author conducts a real - life study on the promotion of mathematical notions in didactic games. The volume of work is 58 pages, 1 attachments, 4 pictures, 6 table, 86 literature. Keywords: Mathematical notions, didactic game, 4-5 year old children
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectMatemātiskie priekšstati
dc.subjectmatemātisko priekšstatu veicināšana
dc.subjectDidaktiskā spēle
dc.subject4 - 5 gadīgie bērni
dc.title4 - 5 gadīgu bērnu matemātisko priekšstatu veicināšana didaktiskajās spēles
dc.title.alternativeDevelopment of mathematical facilitation of didactic games of 4 - 5 years old children
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record