Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKalēja-Gasparoviča, Daiga
dc.contributor.authorZariņa, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:13Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73669
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49517
dc.description.abstractDarba nosaukums: Pirkstiņu rotaļas 2 līdz 3 gadus vecu bērnu runas veicināšana pirmsskolā Pētījuma darba autore: Ilona Zariņa. Pētnieciskā darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski izpētīt pirkstiņu rotaļu nozīmi 2 līdz 3.gadus vecu bērnu runas veicināšanai pirmsskolā. Darba teorētisko daļas pirmo daļu veido dažādu darba autoru atziņas literatūrā, par runas attīstību. Teorētiski analizēta bērnu aktivitāte rotaļās, to nozīme bērnu runas attīstībā. Otrajā daļā tiek skaidrots pirkstiņu rotaļu jēdziens un to izmantošana un nozīme pirmsskolā. Empīriska pētījuma daļā tiek praktiski pielietotas un pārbaudītas teorētiskās atziņas. Darbā tiek pētītas 2-3 gadus vecu bērnu runas prasmes. Tiek pētīta 2 - 3 gadus vecu bērnu pirkstu darbība, izmantojot pirkstiņu rotaļas, kas veicina skaņu izrunu. Pētījums veikts novērojot katru bērnu individuāli, kā arī analizēts pedagogu viedoklis. Kvalifikācijas darba apjoms: 61 lappuses, 13 attēli, 3 tabulas, 3 pielikumi. Darbā izmantoti 45 literatūras avoti. Pētījumā piedalījās: 14 bērni : vecumā 2-3 gadus veci, 8 pirmsskolas skolotāji. Atslēgas vārdi: pirkstiņu rotaļas, skaņu izruna, runas attīstība, pirmsskolas vecuma bērni (2-3 gadi).
dc.description.abstractTitle: Finger games for 2 - 3 year's old children for speech developement in preeschool. Author: Ilona Zarina. Object of the research: Theoretical and practical study the role of finger games for promoting speech for 2 to 3 year olds in preschool. In the first part in theoretical section are different author quotes about development of the speech of children. In the second part are explained meaning of finger game playing and it importance in the development of speech in the pre-school. In empiric part are practised theoretical knowledges. In work have been researched 2 - 3 year's old children speech skills and researched 2-3 years old children speech development using finger games in preschool. Authot researched children speech development during finger games and analysed other theached opinions. The size of qualification work: 61 pages 13 images, 3 tables, and 3 attachements. In work are used 45 literature sources. Keywords: finger games, speech, speech develop, pre-school childrens (2-3years).
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirkstiņu rotaļas
dc.subjectpirkstiņrotaļas
dc.subjectskaņu izruna
dc.subjectrunas attīastība
dc.subjectpirmsskolas vecuma bērni (2-3 gadi)
dc.titlePirkstiņu rotaļas 2 līdz 3 gadus vecu bērnu runas veicināšana pirmsskolā
dc.title.alternativeFinger games for 2 - 3 year's old children for speech developement in preeschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию