Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves iespējas ģimenē
Author
Tarabanova, Sintija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Augstkalne, Dace
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Sintija Tarabanova Darba tēma: Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu pamatkustību apguves iespējas ģimenē Bakalaura darba mērķis: teorētiski analizēt un praktiski pētīt ģimenes ietekmi 4-5 gadīgu bērnu pamatkustību apguvē. Uzdevumi: 1.Analizēt teorētiskās atziņas par vidējā pirmsskolas vecuma bērnu attīstību 2.Raksturot ģimenes ietekmi uz pirmsskolēnu pamatkustību apguvi. 3.Pētīt ģimenes nozīmi 4-5 gadīgu bērnu kustību apguves veicināšanā. Bakalaura darbs sastāv no divām daļām. Teorētiskajā daļā tiek analizētas dažādu autoru atziņas par vidējā pirmsskolas vecumposma bērnu attīstību, par pamatkustībām un to ietekmi bērna attīstībā, kā arī ģimeni kā pirmsskolēna pamatkustību sekmētāju. Empīriskā daļā tika veikta aptauja, kuras dati tika apkopoti un analizēti. Tika veikti 2 pētījumi, kuru iegūtie dati tika apkopoti un analizēti. Tiek sniegts apraksts par pētījuma metodēm, rezultātiem, izdarītajiem secinājumiem. Bakalaura darbs sastāv no 56 lpp, kurās tika iekļauti 24 attēli un 2 tabulas. Darba sastādīšanā tika izmantoti 40 literatūras avoti, un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: pamatkustības, fiziskās aktivitātes, rotaļa, ģimene, pirmsskolēns. Author of bachelors work: Sintija Tarabanova Bachelors work theme: The average pre- schoolers basic movement learning opportunities in family. Purpose of bachelors thesis: To theoretically analyze and practically study the influence of the family in the acquisition of basic movements of 4-5 year old children. Assignments for bachelor: 1.To analyze theoretical conclusions on the development of average pre-schoolers. 2.To characterize the influence of the family on the acquisition of basic movements of preschoolers. 3.Explore the importance of family in promoting the movement of 4-5 year old children. Bachelor's thesis consists of two parts. Theoretical part to analyze the conclusions of various authors about the development of average pre-schoolers, about basic movements and their influence on the child's development, as well as the family as a facilitator of basic movements. Empirical part was create questionnaire, witch data were collected and analyzed. Was conducted 2 researches and the resulting data were collected and analyzed. Description of research methods, results, conclusions. Bachelor's thesis consists of 56 pages, which was included 24 pictures and 2 tables. Were used 40 sources of literature and 1 appendix in compiling the thesis. Key words: basic movements, physical activity, play, family, pre-schooler.