Show simple item record

dc.contributor.advisorVolāne, Elita
dc.contributor.authorKudiņa, Ieva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:36Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73748
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49547
dc.description.abstractDarba temats: „Dabas materiāli kā skolēnu iztēles veicinātāji sākumskolas 2.klasē”. Bakalaura darba autore: Ieva Kudiņa Darba mērķis: pētīt iztēles veicināšanas iespējas mājturības un tehnoloģiju stundās sākumskolas 2.klasē. Pētījuma hipotēze: Sākumskolas 2. klases skolēnu iztēle izpaužas spilgtāk, ja mājturības un tehnoloģiju stundās skolotājs rosina skolēnus izmantot daudzveidīgus dabas materiālus. Pētījuma uzdevumi: 1.Pētīt sākumskolas skolēnu vecumposma raksturojumu teorētiskās literatūras atziņās. 2.Teorētiski analizēt pedagoģiski psiholoģisko literatūru par skolēnu iztēles īpatnībām un tās veicināšanas iespējām. 3.Izzināt un analizēt metodiskos paņēmienus skolēnu iztēles veicināšanai. 4.Veikt pētījumu par iztēles veicināšanas iespējām, izmantojot dabas materiālus. 5.Analizēt iegūtos datus. Bakalaura darba teorētiskajā daļā analizētas autoru atziņas par iztēli. Izzinātas un analizētas autoru atziņas par sākumskolas skolēnu vecumposma attīstības īpatnībām. Atklātas sākumskolēnu iztēles veicināšanas iespējas mājturības un tehnoloģijas stundās. Kā arī izstrādāti un piedāvāti uzdevumi sākumskolēnu iztēles attīstībai. Pētījuma praktiskā daļā atklāta sākumskolēnu iztēles attīstības dinamika, iztēles veicināšanai izmantojot dabas materiālus. Atslēgas vārdi: dabas materiāli, iztēle, iztēles veicināšana, sākumskolas skolēni.
dc.description.abstractTheme of the work: “Natural materials as a promoter of imagination for children in the 2nd grade.” Author of the bachelor work: Ieva Kudiņa Aim of the work: to theoretically analyse possibilities of promoting imagination in House Economics and Arts lessons for children in the 2nd grade. Research Hypothesis: The imagination of primary school pupils in grade 2 becomes more vivid when the teacher encourages students to use a variety of natural materials in their housekeeping and technology classes. Tasks of the research: 1.To study the characterization of elementary school age in the theoretical literature. 2.To theoretically analyse pedagogical-psychological literature on peculiarities of pupils' imagination and possibilities of its promotion. 3.To explore and analyse methodological ways to stimulate pupils' imagination. 4.Conduct a study on imaginative ways of using natural materials. 5.Analyse the obtained data. The theoretical part of the Bachelor paper analyses the authors' ideas about imagination. The authors 'findings on the peculiarities of the development of primary school pupils' age were studied and analysed. Opportunities for stimulating the imagination of primary school pupils in home economics and technology lessons. As well as developed and offered tasks for the development of primary school pupils' imagination. The practical part of the study reveals the dynamics of the development of the imagination of primary school pupils by using natural materials to stimulate the imagination. Keywords: natural materials, imagination, promotion of imagination, primary school students.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectdabas materiāli
dc.subjectiztēle
dc.subjectiztēles veicināšana
dc.subjectsākumskolas skolēni
dc.titleDabas materiāli kā skolēnu iztēles veicinātāji sākumskolas 2. klasē
dc.title.alternativeNature materials as stimulants of pupils' imagination in the 2nd grade of primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record