Show simple item record

dc.contributor.advisorDirektorenko, Irina
dc.contributor.authorAncāne, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-31T02:06:37Z
dc.date.available2019-12-31T02:06:37Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73750
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49548
dc.description.abstractBakalaura darba autore ir Anete Ancāne. Bakalaura darba nosaukums: „Mūzika kā angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolā”. Darba mērķis – teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt angļu valodas apguves iespējas ar mūzikas palīdzību sākumskolā. Pētījuma uzdevumi: 1.Analizēt pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par valodas prasmēm. 2.Raksturot angļu valodas prasmju veidošanas īpatnības sākumskolas skolēniem. 3.Raksturot muzikālas darbības kā skolēnu angļu valodas apguves sekmētājus. 4.Veikt empīrisko pētījumu 3.klasē. Bakalaura darbs sastāv no ievada trīs nodaļām, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darba pirmajā nodaļā apkopotas pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par valodas prasmēm. Tiek pētīts valodas prasmes termina skaidrojums, analizēts angļu valodas satura raksturojums sākumskolas skolēniem. Tāpat arī tiek analizētas angļu valodas prasmju veidošanās īpatnības sākumskolā. Otrajā nodaļā tiek pētītas mūzikas darbības izmantošanas iespējas angļu valodas apguves procesā. Tiek skatītas dažādas muzikālās darbības,kas sekmē angļu valodas apguvi – dziesmas kā līdzekli angļu valodas apguvē, kā arī mūzikas klausīšanās un kustību rotaļas nozīme angļu valodas apguvē. Trešajā nodaļā tiek veikt pētījums par Rīgas x vidusskolas sākumskolas skolēnu angļu valodas apguves iespējām izmantojot mūzikas palīdzību. Autore meklēja iespējas kā uzlabot skolēnu angļu valodas prasmju sekmēšanu ar dziesmu, mūzikas un rotaļu palīdzību. Bakalaura darba teorētiskais pētījums galvenokārt balstās uz J. Mills, M.Monaco, Z.Anspokas, D.Dzinteres, I.Stagaines, J.Birzkopa un citu autoru darbiem. Bakalaura darbs sastāv no 54 lapaspusēm, tas satur 4 tabulas un 11 attēlus. Darba izstrādei izmantoti 42 dažādi literatūras un informācijas avoti. Darbā ietverti 17 pielikumi.
dc.description.abstractAuthor of bachelor thesis is Anete Ancāne. Title: “Music as a tool for English language acquisition in primary school”. Aim – to theoretically study and practically test the possibilities of learning English language trough music in primary school. Objectives: 1.To analyze pedagogy and psychology scientist research and knowledge about language skills. 2.To describe English language skill development in primary school. 3.To describe musical activities as a tool for English language acquisition. 4.To carry out an empirical research in 3rd grade. The Bachelor’s thesis consists of an introduction, three chapters, conclusions, bibliography and appendices. First chapter gathers pedagogy and psychology scientist research and knowledge about language skills. Author studies the meaning of term ‘language skills’, analyses English language curriculum for primary school. Likewise, author analyses English language skill acquisition in primary school. Second chapter examines musical activities as a tool for language acquisition. Author looks at diverse musical activities, which promotes English language acquisition – songs as a tool for English language learning, as well as music listening and musical game importance in English language acquisition. Third chapter carries out a research about Riga’s x secondary school pupils English language acquisition using music. Author looked for ways to increase pupils English language skills using songs, music and musical games. Theoretical research of bachelor thesis draws on J. Mills, M.Monaco, Z.Anspokas, D.Dzinteres, I.Stagaines, J.Birzkopa and other authors work. Bachelor thesis consists of 54 pages; it contains 4 tables and 11 pictures. Author has used 42 different literature and information sources. Bachelor thesis includes 17 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectAngļu valodas apguve sākumskolā
dc.subjectMūzikas klausīšanās
dc.subjectDziesmas
dc.subjectRotaļas
dc.subjectValodas prasmes
dc.titleMūzika kā angļu valodas apguves sekmētāja sākumskolā
dc.title.alternativeMusic as a tool for english language acquisition in primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record