Mācību sasniegumu vērtēšana skolēna mācīšanās veicināšanai
Author
Borovikova, Aleksandra
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Anspoka, Zenta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba temats “Mācību sasniegumu vērtēšana skolēna mācīšanās veicināšanai” saistīts ar tādu svarīgu pedagoģisku problēmu kā vērtēšanu ne tikai kā rezultāta izzināšanu, bet veidu, kād vērtējot sasniegumus, skolēns arī mācās. Bakalaura darba mērķis ir pētīt mācību sasniegumu vērtēšanu skolas praksē un izstrādāt priekšlikumus skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtībai. Teorētiskajā daļā izpēti teorētiskie aspekti skolēnu mācību vērtēšanas procesā. Darba empīriskajā daļā izpētīta Rīgas 89. vidusskolas skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas kārtība, balstoties uz skolotāju un skolēnu aptaujas rezultātiem. Bakalaura darbs ir latviešu valodā uz 45 lpp., tajā ir iekļauti 23 attēli, 7 tabulas un tam ir pievienoti 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: vērtēšana, atgriezeniskā saite, pašvērtējums, vērtēšanas kartība The title of the Bachelor Paper is “Assessment of Academic Achievements to Promote Students’ Learning” is related to an important pedagogical problem, such as assessment, not only as a result of learning, but also as a way in which process the students are studying. The aim of the Bachelor Paper is to study the assessment of learning outcomes in school practice and to elaborate recommendations for student’s assessment framework. The theoretical part explores theoretical aspects of students’ learning assessment. The empirical part explores students’ learning achievements assessment framework, basing on the obtained results from the questionnaires completed by the students and the teachers of the school. The Bachelor Paper has been composed in the Latvian language. The Paper consists of 45 pages, including 23 figures, 7 tables and 4 appendices. Keywords: assessment, feedback, self-assessment, assessment framework