• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mārketinga ietekmes nozīme patērētāju uzvedībā tūrisma produktiem

Thumbnail
View/Open
303-73929-Rikhsiev_Nusratilla_nr17016.pdf (1.845Mb)
Author
Rikhsiev, Nusratilla
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inese
Date
2020
Metadata
Show full item record
Abstract
Maģistru disertācijas autors - Nusratilla Rikhsiev, Latvijas universitātes absolvents, biznesa, menedžmenta un ekonomikas fakultāte. Maģistru darba temats mārketinga ietekmes "Svarīgums uz tūristu produkta patēriņa uzvedību", kura vajā panta mērķi - izanalizēt mārketinga ietekmes svarīgumu uz tūristu produkta patērētājiem uz tūristu kompānijas " Ecotour " piemēra. Pirmā teorētiska daļa satur mārketinga un tūristu produkta plānošanas organizācijas teorētiska aspekta pētījumu, bet otrā daļa noteic mārketinga iespaidošanu tūristu produkta virzīšanu nacionālā tirgū, galvenokārt, mārketingu pētījumi un tūrisma attīstības tekošā stāvokļa analīze Uzbekistānā. Ietvaros praktiskas disertācijas daļas autors izanalizēja tūristu kompānijas " Ecotour " mārketingu pētījumu un piedāvāja dažas praktiskas darbības pa uzlabojumu. Disertācija ir uzrakstīta uz angļu mēles. Iekļauj ievadu, teorētisku un praktisku daļas, slēdziens un izmantoti avoti.
 
The author of the Master thesis is Nusratilla Rikhsiev, a graduate of the University of Latvia, Faculty of Business, Management and Economics. The theme of the Master paper is “The importance of marketing impact on consumer behaviour of touristic product” that follows the aim of the paper to analyze the importance of the influence of marketing on consumers of a touristic product as an example of travel company “Ecotour”. The theoretical first part contains a research theoretical aspect of marketing organization and planning of touristic product and the second part defines the marketing impact on the promotion of touristic product in the national market, mainly, marketing research and analysis of the current state of the development of tourism in Uzbekistan. Within the practical part of the thesis, the author has analyzed a marketing research of “Ecotour” travel company and suggested some improvement activities to practice. The thesis has been written in the English language. It includes an introduction, theoretical and practical parts, conclusion and used sources.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49682
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV