Show simple item record

dc.contributor.advisorDeniņš, Andris
dc.contributor.authorKokorišs, Andris
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2020-01-31T02:01:55Z
dc.date.available2020-01-31T02:01:55Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74266
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49701
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “A/S Lauma konkurētspējas vadības pilnveidošana”. Darba pētījums ir par konkurētspējas vadības pilnveidošanas iespējām vienā no lielākajiem tekstilrūpniecības uzņēmumiem Latvijā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt konkurētspējas vadību Latvijas apģērbu ražošanas uzņēmumā Lauma un uz tā pamata sniegt priekšlikumus konkurētspējas vadības pilnveidošanai. Darba nobeigumā apkopota pētītā informācija un izdarīti secinājumi, kas noved pie atziņas, ka pētāmā uzņēmuma konkurētspējas vadības pilnveidošanai nepieciešams turpināt ieguldījumus tehnoloģiju attīstībā un kvalitātes uzlabošanā, jāpilnveido komunikācija ar klientiem sociālajos tīklos, jāveicina meklētājdzinēju optimizācija. Darba apjoms ir 69 lapaspuses, tas satur 3 tabulas, 11 attēlus un 4 pielikumus. Darba ietvaros izmantots 43 literatūras avots.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is “Improvement of Lauma Competitiveness Management”. The research of the thesis is about the possibilities of improvement of competitiveness management in one of the largest textile companies in Latvia. The aim of the Bachelor's thesis is to study the competitiveness management in the Latvian apparel manufacturing company Lauma and on this basis to make proposals for the improvement of the competitiveness management. The conclusion of the thesis summarizes the researched information and draws conclusions, which lead to the conclusion that improving the competitiveness management of the researched company requires further investments in technological development and quality improvement, as well as improving communication with clients on social portals and implementing search engine optimization. The volume of the thesis is 69 pages, it contains 3 tables, 11 figures and 4 appendixes. 43 sources of literature were used in the work.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectkonkurētspējas vadība
dc.subjectvadības pilnveidošana
dc.subjectapģērbu ražošana
dc.subjectcompetitiveness
dc.titleA/S Lauma konkurētspējas vadības pilnveidošana
dc.title.alternativeImprovement of Lauma Competitiveness Management
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record