Show simple item record

dc.contributor.advisorFreibergs, Viktors
dc.contributor.authorKizenbaha, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:01:53Z
dc.date.available2020-02-01T02:01:53Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74122
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49715
dc.description.abstractBakalaura darba ““Greenpeace” sociālo reklāmu par okeāna piesārņojumu semiotiskā un vizuālo metaforu analīze” mērķis ir izpētīt “Greenpeace” reklāmas par okeāna piesārņojumu, lai atklātu un analizētu zīmes un metaforas, kas tiek izmantotas to vēstījumos un kāda ir to ietekme un iedarbība uz auditoriju. Darbs sastāv no teorētiskās, metodoloģijas, empīriskās un secinājumu daļām. Bakalaura darba teorētisko bāzi veido reklāmas, semiotikas, zīmju un metaforu teorijas. Empīriskā daļa sastāv no kvantitatīvas, kvalitatīvas kontentanalīzes, semiotiskās analīzes un fokusa grupas metodes. Kopumā tika izanalizētas 83 reklāmas, no tām 70 bija drukas un 13 – video reklāmas. Semiotiskai analīzei atsevišķi tika izvēlētas 7 reklāmas, kas tika piedāvātas auditorijas diskusijas norises procesā. Secinājumos ir sniegtas atbildes uz pētnieciskiem jautājumiem. Ir sasniegts bakalaura darba mērķis.
dc.description.abstractThe aim of the bachelor’s thesis “The semiotic and visual metaphor analysis of “Greenpeace” ocean pollution social advertisement” is to study “Greenpeace” advertisements on ocean pollution to discover and analyze the signs and metaphors used in their messages and their impact on the audience. The bachelor’s thesis consists of theoretical, methodological, empirical and conclusion parts. The theoretical base consists of advertisement, semiotics, sign and metaphor theories. The empirical part consists of quantitative, qualitative content analysis, semiotic analysis and focus group method. A total of 83 advertisements were analyzed, with 70 in print advertisement and 13 in video material. For the semiotic analysis, 7 advertisements were selected separately and also offered during the audience discussion process. The conclusion part provides answers to the research questions. The aim of the bachelor’s thesis has been achieved.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“Greenpeace”
dc.subjectReklāma
dc.subjectSemiotika
dc.subjectZīmes
dc.subjectMetaforas
dc.title"Greenpeace" sociālo reklāmu par okeāna piesārņojumu semiotiskā un vizuālo metaforu analīze
dc.title.alternativeThe semiotic and visual metaphor analysis of "Greenpeace" ocean pollution social advertisement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record