Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorRoze, Paula
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:01:57Z
dc.date.available2020-02-01T02:01:57Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74172
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49721
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Zīmola mārketinga komunikācija sociālajos tīklos un virzīšana starptautiskajā tirgū: “Coffee Pixels” piemērs”. Darba mērķis ir noskaidrot, kā zīmols “Coffee Pixels” tiek virzīts starptautiskajā tirgū un kā tiek veidota mārketinga komunikācija sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram”. Darba teorētiskajā daļā tiek apskatīta teorija par zīmolu, zīmola identitāti un pozicionēšanu, kā arī zīmola virzīšanu starptautiskajā tirgū. Aplūkota arī teorija par mārketinga komunikāciju, mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos, mārketinga komunikāciju starptautiskajā vidē un underdog branding. Pētījuma daļā tika izmantotas trīs metodes- daļēji strukturētā intervija, interneta aptauja un kvalitatīvā kontentanalīze, balstoties uz iegūtajiem rezultātiem tika izdarīti secinājumi par zīmola “Coffee Pixels” virzīšanu starptautiskajā tirgū un mārketinga komunikāciju sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram”. Atslēgvārdi: zīmols, virzīšana starptautiskajā tirgū, mārketinga komunikācija, sociālie tīkli, “Coffee Pixels”.
dc.description.abstractBachelor’s thesis “Brand marketing communication on social networks and driving the brand on the international market: "Coffee Pixels" example”. The aim of the work is to find out how the “Coffee Pixels” brand is driven on the international market and how marketing communications on social networks “Facebook” and “Instagram” are created. The theoretical part of the work examines the theoretical aspects of brand, brand identity and positioning, as well as the promotion of the brand on the international market. The theory of marketing communication, marketing communication on social networks, marketing communications in the international environment and underdog branding. In the practical part of the work, three methods were used- partly structured interview, questionnaire, and qualitative content analysis, based on the results obtained, conclusions were reached on directing the brand “Coffee Pixels” on the international market and marketing communications on social networks “Facebook” and “Instagram”. Keywords: brand, international marketing, marketing communication, social networks, “Coffee Pixels”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectZīmols
dc.subjectVirzīšana starptautiskajā tirgū
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectSociālie tīkli
dc.titleZīmola mārketinga komunikācija sociālajos tīklos un virzīšana starptautiskajā tirgū: “Coffee Pixels” piemērs
dc.title.alternativeBrand marketing communication on social networks and driving the brand on the international market: "Coffee Pixels" example
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record