Pilsētas mārketings: Ogres pilsētas piemērs
Author
Gutāne, Elīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Tetarenko, Anastasija
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma ir “Pilsētas mārketings: Ogres pilsētas piemērs” Darba mērķis ir noskaidrot, vai un kā Ogres pilsētas mārketinga aktivitātes iespaido īstenotā administratīvi teritoriālā reforma, un kā to vērtē pilsētas iedzīvotāji un pilsētas viesi. Darbs sastāv no trim daļām - teorētiskās daļas, metodoloģijas un empīriskās daļas. Teorētiskajā darba daļā ir apskatīti jēdzieni par pilsētas zīmolu, vietas zīmolu, mārketinga komunikāciju, pilsētas mārketinga stratēģiju, tūrisma mārketingu. Metodoloģijā tika izmantota aptaujas anketēšana, daļēji strukturētā intervija un kvalitatīvā kontentanalīze. Empīriskajā daļā apkopoti dati, kuri iegūti no SVID analīzes, kontentanalīzes, intervijām un secināts, ka Ogres pilsētas mārketings ir uzskatāms par veiksmīgu pilsētas mārketinga piemēru. The topic of thesis is “City marketing: Ogre city example.” The target of the thesis is to find out if and how Ogre city marketing activities are being affected by realized administrative-territorial reform and how its evaluated by city population and guests. Thesis consists of three parts – theory part, methodology and empirical parts. Concepts of city brand, place brand, marketing communication, city marketing strategy and tourism marketing are being overviewed in theory part. In methodology part poll, partly structured interview and quality content analysis were used. Empirical part complies data from SWOT analysis, content analysis, interviews and concludes that Ogre city marketing is considered as successful city marketing example.