Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorČernodona, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:02:01Z
dc.date.available2020-02-01T02:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74178
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49725
dc.description.abstractBakalaura darba “Tiešsaistes viesnīcu un atpūtas piedāvājumu portālu digitālā mārketinga komunikācijas analīze” mērķis ir izpētīt, kādus digitālā mārketinga kanālus izmanto tiešsaistes viesnīcu un atpūtas piedāvājumu portāli “GribuAtpusties.lv” un “HotHotPack.com” un, kādi ir ceļotāju paradumi, izvēloties atpūtas piedāvājumus Baltijas valstīs. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās daļas, kur ir apkopota informācija par zīmola atpazīstamību, digitālā mārketinga komunikāciju un tūrisma mārketingu, metodoloģijas, kur ir paskaidrotas pētnieciskās metodes – kvantitatīvā un kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un intervija, kā arī empīriskās daļas, kur ir veikta iegūto datu analīze un izvirzīti secinājumi. Pētījuma rezultāti rāda, ka “GribuAtpusties.lv” un “HotHotPack.com” aktīvi izmanto tādas digitālā mārketinga metodes kā SEO un SEM, kā arī sociālos tīklus un e-pasta mārketingu darbā ar esošajiem klientiem. Izvēloties atpūtas piedāvājumu Baltijas valstīs, ceļotāji dod priekšroku atpūtai ar ģimeni vai divatā ar dzīvesbiedru, svarīga nozīme ir cenai, lokācijai un citu ceļotāju atsauksmēm. Informācija par atpūtu Baltijas valstīs visbiežāk tiek meklēta interneta pārlūkprogrammās.
dc.description.abstractFirstly, the goal of the bachelor's thesis “Digital marketing communication analysis of the online hotel and leisure booking portals” is to research the digital marketing channels used by the online hotel and leisure offer portals “GribuAtpusties.lv” and “HotHotPack.com”. Secondly, purpose to explore travellers’ habits and consumers behaviour when choosing the Baltics for the holiday’s destination. The thesis consists of three chapters: the theoretical part covers literature review about brand awareness, digital marketing communication and tourism marketing; the methodology - explains the research methods: quantitative and qualitative content analysis, survey and interview; and finally the empirical part, that includes data analysis, research results and conclusions. The research paper results draw the conclusions that “GribuAtpusties.lv” and “HotHotPack.com” are actively use SEO and SEM digital marketing methods to acquire potential clients, in addition to Social and Email marketing to communicate with existing customers. Furthermore, based on consumers' behaviour analysis is concluded that travellers prefer a family vacation or with a spouse, when choosing Baltics as a holiday destination. Finally, product price, location and customers feedback are important customers’ needs to make purchases decision. Baltics' recreation possibilities and information are most often searched by customers on the Internet, like primary leisure information source.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectzīmola atpazīstamība
dc.subjectdigitālā mārketinga komunikācija
dc.subjectSEO
dc.subjectSEM
dc.subject“GribuAtpusties.lv”
dc.titleTiešsaistes viesnīcu un atpūtas piedāvājumu portālu digitālā mārketinga komunikācijas analīze
dc.title.alternativeDigital marketing communication analysis of the online hotel and leisure booking portals
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record