Show simple item record

dc.contributor.advisorDreijere, Vita
dc.contributor.authorJonāte, Alise
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:02:01Z
dc.date.available2020-02-01T02:02:01Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74179
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49726
dc.description.abstractBakalaura darba “Latvijas Radio Pieci.lv raidījuma “Cita domnīca” atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām” mērķis ir noskaidrot, vai raidījums “Cita domnīca” atbilst jauniešu vēlmēm un vajadzībām, kā arī uzzināt tēmas, kas interesē un piesaista jauniešus. Darba teorētiskās daļas pirmajā nodaļā tiek apskatīti un salīdzināti sabiedriskie un komerciālie mediji, aprakstīts sabiedriskais medijs, kura vadībā tiek veidots konkrētais raidījums un aprakstīta paša radījuma uzbūve. Otrajā nodaļā tiek apskatīti sociālie tīkli, raksturota jauniešu paaudze un medijpratība, bet teorijas trešajā nodaļā tiek apskatīta vajadzību un apmierinājuma teorija, kā arī gaidu un vērtību teorija. Pētījuma metodoloģijā tiek izmantota tiešsaistes, jeb interneta aptauja, fokusgrupas intervija un daļēji strukturētas intervijas ar raidījuma “Cita domnīca” radošo komandu. Tiešsaistes aptauja sniegs plašāku ieskatu par to, kā jaunieši uztver šo raidījumu, taču intervijas sniegs padziļinātāku izklāstu par to, vai raidījums atbilst jauniešu gaidām. Pētījuma rezultāti liek secināt, ka raidījums ir atbilstošs jauniešu gaidām un vajadzībām, kā arī pateicoties dažādām sociālajām platformām, raidījums ir ieguvis gana plašu auditoriju.
dc.description.abstractBachelor paper’s “Meeting the expectations and needs of young people in the Latvian Radio Pieci.lv programme “Cita domnīca”” aim is to find out whether program “Cita Domnīca” conforms to adolescent’s desires and needs as well as to find out what topics adolescents are interested in. Public media is compared with commercial, public media that is producing the show is being look at, as well the show’s structure is reviewed in the first section of the theoretical part. Second section contains information on social media, characterization of the adolescent generation and media literacy. The third part looks at the needs and satisfaction theory as well as desire and value theory. Online poll, focus group interview and partially structured interview with show’s “Cita domnīca” creative team are the methodologies used in the study. Online poll gives an overview of how adolescents are perceiving the show while the interviews are providing an in-depth look at whether the show is conforming to adolescent’s needs. The results of the study conclude that the show is conforming to adolescents desires and needs and thanks to the different social media platforms it has gained a wide audience.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectradio
dc.subjectjaunieši
dc.subjectauditorija
dc.subjectsabiedriskais medijs
dc.subjectvēlmes
dc.titleLatvijas Radio Pieci.lv raidījuma “Cita domnīca” atbilstība jauniešu gaidām un vajadzībām
dc.title.alternativeMeeting the expectations and needs of young people in the Latvian Radio Pieci.lv programme “Cita domnīca”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record