Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorZaskauska, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-01T02:02:03Z
dc.date.available2020-02-01T02:02:03Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74183
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49728
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Digitālā mārketinga komunikācija: A/S “Drogas” un SIA “Douglas” piemēri”. Darba mērķis ir noteikt, cik lielā mēra sociālo mediju komunikācija starp uzņēmumu un klientu ietekmē auditorijas viedokli, cik svarīga mūsdienās ir komunikācija sociālajos medijos, kā arī kāds saturs piesaista lielāko uzmanību. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām. Pirmā daļa balstās uz teoriju par mārketingu un sociālajiem medijiem un mārketinga komunikāciju sociālajos medijos. Otrajā daļā aprakstītas metodes, kas tiks izmantotas darba tapšanas procesā- kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja un intervija. Trešajā daļā tiek aprakstīti iegūtie rezultāti un izvirzīti priekšlikumi. Atslēgvārdi: sociālie mediji, mārketings, komunikācija, “Drogas”, “Douglas”, Instagram, Facebook.
dc.description.abstractThe topic of the Thesis is “Digital marketing communication: “Drogas” and “Douglas” examples”. The aim of the Thesis is to research if and how social media marketing affects customers, how important is social media communication nowadays and to find out what kind of content is most effective. Thesis consists of three parts. The first part includes theory about marketing, social media and social media marketing. Second part describes research methods that are going to be used in Thesis: qualitative content analysis, surveys and interview. The research part consists of content analysis of “Drogas” and “Douglas” social media communication, surveys from social media users about social media usage and content and interviews with “Drogas” and “Douglas” social marketing communication experts. Keywords: social media, marketing, communication, “Drogas”, “Douglas”, Instagram, Facebook.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectSociālie mediji
dc.subjectMārketings
dc.subjectKomunikācija
dc.subject“Drogas”
dc.subject“Douglas”
dc.titleDigitālā mārketinga komunikācija: A/S “Drogas” un SIA “Douglas” piemēri
dc.title.alternativeDigital marketing communication: “Drogas” and “Douglas” examples
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record