Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus
Автор
Osmane, Elza
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Freibergs, Viktors
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Pusaudžu paradumi sevis izrādīšanai sociālajā platformā Instagram, izmantojot interneta mīmus”. Darba struktūra sastāv no ievada, teorētiskās, metodoloģiskās, empīriskās daļas un secinājumiem. Mērķis ir noskaidrot, ar kādu tēlu pusaudži vēlas tikt identificēti sociālo tīklu portālos, izmantojot mīmos iekļauto informāciju, ar kuriem indivīds dalījies, vai veidojis. Darba teorētiskajā daļā tika izskatīta informācija par sociālajiem tīkliem un pusaudžu paradumiem sevis izrādīšanai tajos. Tika izskatīta informācija par pusaudža identitāti, remiksa kultūru virtuālajā vidē un interneta mīmiem. Empīriskās daļas izveidei tika izmantota kvantitatīvā kontentanalīze, novērojums, semiotiskā analīze un fokusgrupas intervija ar pētīto auditoriju. The purpose of the bachelor's thesis about adolescent presentation of self by using Internet memes in social platform Instagram is to find out how adolescents want to be identified by others on social platform Instagram, using Internet memes. Structure of this work consists of introduction, theoretical, methodological, empirical part and conclusion. In the theoretical part of the thesis information on social networks and the habits of adolescent self-presentation in social network has been examined. Information on the identity of the adolescent, the culture of remix in the virtual environtment and the Internet memes were examined. The empirical part was based on quantitative content analysis, observation, semiotic- analysis and a focus group interview with the surveyed