Reklāma sociālajā tiklā “Facebook”: auditorijas perspektīva
Автор
Gavrilova, Irina
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Дата
2020Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darbs “Reklāma sociālajā tīklā “Facebook": auditorijas perspektīva” ir izstrādāts ar mērķi uzzināt, kā reklāmdevēji skatās uz “Facebook” auditoriju, kā auditorija lieto sociālo tīklu “Facebook”, kāda ir tās attieksme pret reklāmu tajā, kādi ir izvairīšanās no reklāmas iemesli un kā to samazināt. Darba teorētiskā bāze ir lietojum un apmierinājuma teorija, psiholoģiskās pretestības teorija, ka arī teorija par mediju auditoriju, attieksmi un ieskats akadēmiskajā literatūrā par izvairīšanās no reklāmas fenomenu. Pētījuma daļā tika izmantotas divas metodes: daļēji strukturētas intervijas un aptauja. Tika veiktas divas intervijas ar reklāmas speciālistiem un 124 respondentu atbildes. Bachelor Thesis “Advertising on social network "Facebook": audience perspective” is designed to understand how advertisers look at “Facebook” audiences, how audience is using “Facebook”, what are their attitudes towards advertising on “Facebook”, and the reasons for advertising avoidance and how to reduce it. The theoretical basis of the thesis is the uses and gratifications theory, the theory of psychological resistance, as well as the theory of media audience, attitude and the insight into academic literature on the phenomenon of advertising avoidance. In the research part two methods were used: semi-structured interviews and survey. Two interviews with advertising specialists and 124 respondents' answers were collected.