Show simple item record

dc.contributor.advisorVilūns, Raivis
dc.contributor.authorLeinberga-Lemberga, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-04T02:01:48Z
dc.date.available2020-02-04T02:01:48Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74177
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49782
dc.description.abstractKursa darba tēma ir - Lasītāju uzticēšanās un apmierinātība ar laikrakstu “Kurzemnieks”. Darba mērķis ir noskaidrot, kāds ir lasītāju viedoklis par reģionālo Viduskurzemes laikrakstu “Kurzemnieks” – vai lasītāji laikrakstam uzticas un ir apmierināti ar to. Pētījuma kontekstā iedzīvotāju viedokļa izvērtēšanai tikušas izmantotas sekojošas teorētiskās nostādnes – lietojuma un apmierinājuma teorija, mediju uztveres un uzticamības teorijas, tāpat izmantota masu komunikācijas teorija, kopienas un lokālo masu mediju skaidrojums, mediju sociālā teorija, kas akcentē masu mediju lomu sociālajā telpā, kā arī iedzīvotāju viedokļa veidošanās teorētiskās nostādnes. Kā pētījuma metodes tikušas izmantotas kvantitatīvās aptaujas metode un tiešās aptaujas, kā arī daļēji strukturētās intervijas ar laikraksta lasītājiem un laikraksta “Kurzemnieks” pārstāvi. Savukārt empīriskā bāze ir laikraksta “Kurzemnieks” lasītāji, kuri ir aizpildījuši anketas, kā arī piedalījušies daļēji strukturētās intervijās, tāpat intervēta tika laikraksta “Kurzemnieks” galvenā redaktore. Apkopojot pētījumā iegūtos rezultātus, varēja secināt, ka lasītāji ar laikrakstu “Kurzemnieks” pārsvarā ir apmierināti un uzticas tam.
dc.description.abstractThe topic of the Bachelor thesis is – Readers' trust and satisfaction with the newspaper "Kurzemnieks" The aim of the work is to find out what is the opinion of the readers' - trust and satisfaction with the regional newspaper "Kurzemnieks". In the context of the research, theoretical approaches have been used in relation to the community and community's mass media, mass communication theory, media research and Social Theory, which emphasizes the role of mass media in the social space, as well as the theoretical approaches to the formation of the opinion of the population and the theory of the satisfaction. Research methods used in this study are quantitative surveys and direct questionnaires also partially structured interviews with newspaper readers' and a representative of the newspaper “Kurzemnieks”, while the empirical base are the readers' of the newspaper "Kurzemnieks" who completed the questionnaires and participated in the semi-structured interviews, also interview was conducted with Chief Editor of the newspaper “Kurzemnieks”. Summarizing the results of the study, one could conclude that readers' with the newspaper "Kurzemnieks" are mostly and satisfied and find it trustworthy.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectmasu komunikācija
dc.subjectreģionālie mediji un lokālie laikraksti
dc.subjectiedzīvotāju viedoklis
dc.subjectmediju uzticamība
dc.subjectmediju uztveres teorija
dc.titleLasītāju uzticēšanās un apmierinātība ar laikrakstu “Kurzemnieks”
dc.title.alternativeReaders' trust and satisfaction with the newspaper "Kurzemnieks"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record