Show simple item record

dc.contributor.advisorDzilna, Agris
dc.contributor.authorEvansa, Dina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-06T02:01:52Z
dc.date.available2020-02-06T02:01:52Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other74331
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49816
dc.description.abstractDarba tēma ir “Grafiskā identitāte kino industrijā”. Darba aktualitāte ir saistīta ar grafiskās identitātes izstrādi un tās nozīmi zīmola attīstības sekmēšanā kino industrijā. Pareizi zīmola grafiskās identitātes izstrādes principi ir svarīgi, lai paaugstinātu cilvēku interesi par Latvijas un pasaules kino jaunumiem, nodrošinot lēmuma pieņemšanu par labu kādam noteiktam zīmolam. Pētījuma problēma ir identificēt dominējošās īpašības Latvijas kino industrijas logotipiem. Tādējādi darbā izvirzītais mērķis un rezultāts ir, atjaunojot “Forum Cinemas” zīmolu un grafiskās identitātes elementus, paaugstināsies interese par to; piesaistīt kino apmeklētāju uzmanību; un paaugstināt gan Latvijas, gan pasaules kino mākslas darbu biļešu pārdošanu. Pētījumā izmantotās metodes ir kvantitatīvā pētījuma metode, literatūras analīze un interpretācija, un projekta izstrāde.
dc.description.abstractTopic of this thesis is “Graphic Identity in the Movie Industry”. The topicality of this topic is related to creation of graphical design and its function in development of brand in the movie industry. The correct principles of brand graphical design development are important in order to elevate people’s interest about news of Latvian and world movie industry, thus ensuring the decision making in preference of the certain brand. Research problem is to identify the prevailing characteristics of Latvian movie industry logotypes. Therefore, the goal of the thesis and consequentially the result is in updating the brand and graphical elements of “Forum Cinemas”, the interest in in would rise; more movie-goers would be attracted, and it would have raised the ticket sales for Latvian and world cinema films. Research methods are quantitative research, literature review and interpretation, as well as development of the project.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectForum Cinemas
dc.subjectgrafiskā identitāte
dc.subjectkinoteātris
dc.subjectkino industrija
dc.titleGrafiskā identitāte kino industrijā
dc.title.alternativeGraphic identity in the movie industry
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record