Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorLapkovska, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:01:56Z
dc.date.available2020-02-08T02:01:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73777
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49870
dc.description.abstractKvalifikācijas darba tēma:4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstība matemātisko priekšstatu veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba mērķis: izpētīt 4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšanu matemātisko priekšstatu veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs sastāv no ievada, 5 nodaļām, nobeiguma, un 11 pielikumiem, 23 literatūras un 7 informācijas avotiem. Kvalifikācijas darba apjoms ir 62 lapaspuses. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta loģiskās domāšanas attīstība matemātisko priekšstatu veidošanā. Otrajā nodaļā veikta psiholoģiskās un pedagoģiskās literatūras analīze par 4-5 gadu vecu bērnu vecumposma īpatnībām. Trešajā nodaļā salīdzinātas Latvijas, Somijas un Japānas pirmsskolas izglītības programmas. Noskaidrots vai katras valsts izglītības programmā ir paredzēts attīstīt bērna loģisko domāšanu matemātisko priekšstatu veidošanā. Ceturtajā nodaļā analizēta pedagoģiskā pieredze 4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšanā matemātisko priekšstatu veidošanā. Piektajā nodaļā veikta pārbaude 4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšanai matemātisko priekšstatu veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē. Tika atbildēts uz pētījuma jautājumu, kā 4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstības veicināšanai pirmsskolas izglītības iestādē izmanto rotaļas, spēles, mīklu minēšanu, jautājumu uzdošanas paņēmienus un rokdarbus.
dc.description.abstractThe theme of the course paper is the development of logical thinking of 4-5 year old children in the formation of mathematical principles in pre-school educational institution. The aim of the course paper is to investigate the promotion of the development of logical thinking of 4-5 years old children in the formation of mathematical concepts in pre-school educational institutions. The course paper consists of an introduction, 5 chapters, a final, 11 appendixes, a list of 23 references,7 sources and an annex. Course paper has 62 pages. The first chapter theoretically analyzes the development of logical thinking in mathematical principles. The second chapter analyzes the psychological and pedagogical literature on the peculiarities of the age group of 4-5 year old children. The third chapter compares pre-school education programs in Latvia, Finland and Japan. It has been clarified whether the education program of each country is intended to develop the child's logical thinking in the formation of mathematical concepts. The fourth chapter analyzes the pedagogical experience in the development of the logic thinking of 4-5 year old children in the formation of mathematical concepts. The fifth chapter examines the development of the logical thinking of 4-5 year old children in the formation of mathematical concepts in pre-school education. The research was answered that games, puzzles, question - making and handicrafts are used in preschool to promote the development of the logical thinking of 4-5 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectloģiskās
dc.subjectdomāšanas
dc.subjectattīstība
dc.subjectmatemātisko
dc.subjectpriekšstatu
dc.title4-5 gadu vecu bērnu loģiskās domāšanas attīstība matemātisko priekšstatu veidošanā pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeThe development of logical thinking of 4-5 year old children in the formation of mathematical principles in pre-school educational institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record