Show simple item record

dc.contributor.advisorBaranova, Sanita
dc.contributor.authorTiliba, Solveiga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:05Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:05Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73790
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49881
dc.description.abstractKvalifikācijas darba “Dzīvnieka tēla loma sociālo prasmju apguvē pirmsskolas bērniem vecumposmā no 3 līdz 5 gadiem” mērķis bija izpētīt dzīvnieku tēla lomu 3 līdz 5 gadus vecu bērnu sociālo prasmju apguves veicināšanā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Darba uzdevumi bija: 1.Analizēt literatūru par sociālo prasmju veidošanu bērniem pirmsskolas izglītības vecumā; 2.Analizēt literatūru pedagoģijā un psiholoģijā par 3 līdz 5 gadus vecu bērnu attīstību; 3.Analizēt sociālo prasmju attīstības veicinātāja – dzīvnieka tēla nozīmi dažādās pieejās; 4.Raksturot pētījuma metodoloģiju un pamatot pedagoģiskās novērošanas metodes izmantojumu pētījumā; 5. 3 līdz 5 gadu vecu bērnu sociālo prasmju raksturojums pirms pētījuma; 6.Dzīvnieka tēla loma sociālo prasmju apguvē dažādās aktivitātes veidos; 7.Raksturot 3 līdz 5 gadu vecu bērnu sociālās prasmes pēc pētījuma. Kvalifikācijas darbā tika analizēta literatūra un veikts pedagoģiskais novērojums. Literatūra analizēta par sociālo prasmju veidošanos, bērnu attīstību un dzīvnieka tēla lomu bērniem pirmsskolas vecumā. Kvalifikācijas darbā pēc pedagoģiskās novērošanas, var secināt, ka dzīvnieka tēla loma var veicināt sociālo prasmju veiksmīgāku apguvi pirmsskolas vecuma bērniem no 3 līdz 5 gadiem. Kvalifikācijas darba apjoms ir 67 lpp., tajā iekļauti 15 attēli, 28 tabulas un 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: dzīvnieka tēls, 3 līdz 5 gadus veci bērni, sociālās prasmes.
dc.description.abstractThe aim of the qualification paper “The role of animal image in social skills acquisition for children 3 to 5 years old” was to investigate the role of animal image in promoting the social skills of 3 to 5 year old children in the pre-school pedagogical process. Qualification paper tasks included: 1.Analyze literature on social skills development for preschool children; 2.To analyze literature in pedagogy and psychology on the development of children from ages 3 to 5; 3. To analyze the significance of the animal image promoter - animal image in different approaches; 4.To characterize the research methodology and to justify the use of the pedagogical observation method in the research; 5. Characterization of social skills of children from ages 3 to 5 before the study; 6. The role of animal image in social skills acquisition in different types of activities; 7. Describe the social skills of children from ages 3 to 5 after the study. In the qualification paper was analyzed literature and made a pedagogical observation. The literature analyzes the development of social skills, child development and the role of animal image in pre-school age children. Qualification paper after pedagogical observation suggests that the role of the animal's image can contribute to the successful acquisition of social skills in pre-school children from ages 3 to 5. The volume of the qualification paper is 67 pages, which contain 15 figures, 28 tables and 4 appendices. Keywords: animal image, children from ages 3 to 5, social skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectdzīvnieka
dc.subjecttēls
dc.subjectsociālās
dc.subjectprasmes
dc.subjectpirmsskolas
dc.titleDzīvnieku tēla loma sociālo prasmju apguvē pirmsskolas bērniem vecumposmā no 3 līdz 5 gadiem
dc.title.alternativeThe role animal in theacquisition of social skills for pre-school children from age 3 to 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record