Digitālo tehnoloģiju ietekme uz 5-7 gadus veciem pirmsskolas bērniem
Author
Kleine, Liāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Baranova, Sanita
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats: “Digitālo tehnoloģiju ietekme uz 5-7 gadus veciem bērniem.” Darba autors: Liāna Kleine Darba vadītājs: docente Dr. paed. Sanita Baranova Kvalifikācijas darba apjoms: 49 lpp, ietverot 1 pielikumu, izmantoto avotu un literatūras sarakstu ar 32 vienību. Darba mērķis ir izpētīt kādu ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērniem, vecumposmā no 5-7 gadiem, atstāj mūsdienu jaunās tehnoloģijas. Izvirzīta mērķa sasniegšanai darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi: 1.Teorētiski izpētīt literatūru par digitālo tehnoloģiju ietekmi uz 5 – 7 veciem bērniem. 2.Izstrādāt aptauju vecākiem par digitālo tehnoloģiju izmantošanu. 3.Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus digitālo tehnoloģiju negatīvās ietekmes mazināšanai uz 5-7 gadus veciem bērniem. 4. Darba praktiskajā daļā tika izstrādāta aptauja PII ,,X” bērnu vecākiem, pētījuma rezultāti liecina, ka bērni ļoti lielu dienas daļu pavada pie digitālājām tehnoloģijām, gan, lai izglītotu sevi, gan arī lai izklaidētu. ATSLĒGAS VĀRDI: Digitālās tehnoloģijas, ietekme un atkarība, digitālā bērnība, pirmsskolas vecuma bērni. Topic of the work: ,,The affects of digital technology on children aged 5-7 years”. The author: Liāna Kleine Supervisor: docente. Dr. paed. Sanita Baranova Scope of the work 49lpp, including 1 attachment list of sources and literature used with unit 32. The purpose of the work is to study the affects of modern digital technologies on children aged 5-7 years. In effort to achieve the goal the following tasks were appointed: 1.Theoretically study the literature on how digital technologies affects children aged 5-7 years. 2. Conduct a parental survey on the use of digital technologies. 3.Draw conclusions and proposals on how to reduce the negative affects of digital technology on children aged 5-7. 4.In the practical part of the work a parental survey was conducted ,,PII X” parents. The result of then study shows that the children spend large portion of their day using digital technologies for educational purposes and entertainment. KEY WORDS: digital technology, affects and addiction, digital childhood, preschoolers.