Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorPrihodjko, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:13Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:13Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73834
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49893
dc.description.abstractDarba nosaukums: Četru – piecu gadu vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās rotaļās pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autors: Tatjana Prihodjko Pētūjuma mērķis: Izpētīt četru – piecu gadu vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās rotaļās. Darba saturs: ievads, 5. nodaļas, nobeigums, pielikumi. Darba apjoms: 59.lpp., 3. pielikumi, 9. tabulas, 31. literatūras avoti. Darbs sastāv no piecām nodaļām: Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta metodes, ar kuru palīdzību var veidot priekšstatus par skaitu un skaitīšanu veidošanās, balstoties uz Dzintere, Kolmagorova, Metļina un citu autoru atziņām. Otrajā nodaļā teorētiski analizēta rotaļās. Trešajā nodaļā dots četru – piecu gadu vecu bērnu vecumposma raksturojums. Ceturtajā nodaļā tiek analizēta priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās rotaļās sekmēšanas pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļa ir aprakstīta četru – piecu gadu veco bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās rotaļās pārbaudē. Pētījumā laikā tika atbildīts uz pētījuma jautājumu četru – piecu gadu vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšana veidošanos sekmēt šādas rotaļās:„Pareiza skaitīšana”, „Uzmini skaitli”, „Daudz – maz”, „Skaitļu mozaīka”, „Lasām un skaitām”, „Atrodi savu mājiņu”, „Kura rotaļlieta ir paslēpta?” Atslēgvārdi: rotaļa, priekšstāts par skaitu un skaitīšanu, četru – piecu gadu vecu bērni.
dc.description.abstractThe Graduation Paper: Creating an concept of the number and counting for children 4-5 years - old years through games in at pre-school. The Author: Tatjana Prihodjko The aim of the research: the study of creating an concept of the number and counting for children 4-5 years - old years through games in at pre-school. The paper consists of: introduction, 5 sections, conclusion, appendices. The paper volume : 59 pages, 3 appendixes, 9 tables, 31 literature references. The work consists of five chapters: The first chapter presents theoretical analysis of the methods which is provided to evolve the perception of number and counting based on Dzintere, Kolmagorova, Methylina and other authors' reserarches. In the second Chapter, the game is theoretically analyzed. The third Chapter describes the age characteristics of the children of four to five years old. The fourth Chapter analyzes the concept of the number and countingby the formation in the playful way stimulating in pedagogical experience. The fifth Chapter describes a four-to five-year-old child's concept of the number and number and score the formation in the playful form verification. During the study were presented to the study grounds four-five-year-old children a picture of the number and counting the following games: "correct counting", "guess the number", "a lot-little", "number mosaic", "read and count", "find your cottage", " which toy is hidden?” Keywords: playing, the concept of number and counting, 4-5 year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrotaļa
dc.subjectpriekšstāts par skaitu un skaitīšanu
dc.subjectčetru – piecu gadu vecu bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītibas iestāde
dc.titleČetru-piecu gadu vecu bērnu priekšstatu par skaitu un skaitīšanu veidošanās rotaļās pirmsskolas izglītības iestādēs
dc.title.alternativeCreating an concept of the number and counting for children 4-5 years - old years through games in at pre-school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record