Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorĀboltiņa, Līga
dc.contributor.authorGintere, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2020-02-08T02:02:14Z
dc.date.available2020-02-08T02:02:14Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.other73838
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49895
dc.description.abstractDarba tēma: Pasakas kā sociālo prasmju veicinātājas 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Madara Gintere. Darba vadītājs: Dr. paed., doc. Līga Āboltiņa. Pētījuma mērķis: izpētīt pasaku iespējas sociālo prasmju veicināšanā 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījums sastāv no 4 nodaļām. 1. nodaļa: sociālo prasmju jēdziena raksturojums. 2. nodaļa: bērnu psiholoģiskais raksturojums. 3. nodaļa: sociālo prasmju attīstības sekmēšanas metodoloģija, izmantojot pasakas. 4. nodaļa: pētījums par pasaku izmantošanu sociālo prasmju attīstības sekmēšanai. Pētījuma jautājums apstiprinājās – izmantojot pasakas mērķtiecīgi, ir iespējams attīstīt bērniem sociālās prasmes. 60 lpp., ietverot 1 tabulu, 16 attēlus, 49 avotus un 2 pielikums.
dc.description.abstractTopic: Tales as social skill facilitators for 5 to 6-years-old children in preschool educational establishments. Author: Madara Gintere. Supervisor: Ph.D., Assoc. Prof. Līga Āboltiņa. Research purpose: To research the effect of tales on social skills for 5 to 6-years-old children in preschool educational establishments. Research consists of 4 chapters. 1st chapter: Descriptions of social skill definitions. 2nd chapter: Psychological state of children. 3rd chapter: Methodology of social skill development using tales. 4th chapter: Research about tales as facilitators in social skill development. Research question validation – Children’s social skills can be improved if tales are being used effectively. 60 pages, consisting of 1 table, 16 images, 49 sources and 2 appendixes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectPasakas
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subjectAttīstība
dc.subjectPirmsskola
dc.titlePasakas kā sociālo prasmju veicinātājas 5-6 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativeTales as Social Skill Facilitators for 5 to 6-years-old Children in Preschool Educational Establishments
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию