Bērnu prasmju sadarboties grupā veicināšana 4-5 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Šķiste, Diāna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Date
2020Metadata
Show full item recordAbstract
Darbā “Bērnu prasmju sadarboties grupā veicināšana 4-5 gadu vecumā pirmsskolas izglītības iestādē” tiek aplūkota pirmsskolas vecuma bērnu vienas no visbiežāk pielietotajām prasmēm- sadarbības prasmes. Galvenais darba mērķis ir noskaidrot, kā veiksmīgi organizēt darbu pirmsskolas izglītības iestādē, lai veicinātu bērnu sadarbības prasmes grupā. Darba teorētiskajā daļā tiek aplūkoti un analizēti dažādu autoru darbi, piemēram, A.Šponas, A.Šteinberas, Ā.Karpovas, A.Vorobjova. Darba pētījuma daļā tiek veikts grupas novērojums, izveidota anketa pedagogiem. Praktiskās darbības daļā izveidoti trīs uzdevumi bērnu sadarbības prasmju attīstīšanai. Empīriskās daļas beigās veikts atkārtotais novērojums. Promoting4-5 year old children cooperation skils in pre-school”work,the study looks at the collaborative skills of one of the most frequently applied skills of pre-school children. The main objective of the work is to find out how to successfully organise workinapre-primary education institutionin order to promote children's collaborative skills within the group.The theoretical part of the work looks atandanalyses the works of various authors, such as A.Šponas,A.Steinbergas,A.Karpovas,A.Vorobjova. The empirical part of the work takes a group observation,creates a questionnaire for educators. The practical partset soutthreetasks for developing children's collaborative skills .Are peated observation was madeattheend of the empirical part.